حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلیت ECG ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو ۲ با تاخیر منتشر می شود

نوشته

4 سال قبل | 13 دیدگاه | سامسونگ

جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ با نام Galaxy Watch Active 2 در ماه اوت سال گذشته معرفی شد. قرار بود که ۶ ماه پیش آپدیت گلکسی واچ اکتیو ۲ قابلیت تشخیص افتادن و ثبت نوار قلب را ارایه کند اما امروز خبر می رسد که قابلیت ECG ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو ۲ با تاخیر منتشر می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

قابلیت ECG ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو ۲

این دستگاه ساعتی ایده‌آل است که تقریبا تمام ویژگی‌های مورد نیاز کاربران از جمله طراحی شیک، قابلیت برقراری تماس، ردیابی فعالیت‌های ورزشی، باتری بادوام و حتی ECG را دارد. با این حال، الکتروکاردیوگرام یا ECG تاکنون روی واچ اکتیو ۲ فعال نشده و حالا این احتمال وجود دارد که عرضه آن به تعویق بیفتد.

این غول بزرگ کره‌ای وعده داده بود که ECG را در سه‌ماهه نخست سال ۲۰۲۰ بر روی واچ اکتیو ۲ فعال می‌کند، ولی چنین اتفاقی هنوز محقق نشده است. مسئول بخش خدمات سلامتی سامسونگ به‌تازگی در مصاحبه‌ای اعلام کرده که زمان بیشتری لازم دارد تا قابلیت ECG را بهینه‌سازی کرده و به پایداری بیشتری برساند. سامسونگ قرار است در آینده خط زمانی عرضه ویژگی الکتروکاردیوگرام را اعلام کند.

بسیاری از خریداران گلکسی واچ اکتیو ۲ در شبکه‌های اجتماعی نسبت به عدم دسترسی به این قابلیت زبان به انتقاد گشوده‌اند. مصرف‌کنندگان می‌گویند آن‌ها این ساعت هوشمند را برای دسترسی به ECG خریده بودند اما حالا با گذشت هفت ماه هنوز نمی‌توانند از آن استفاده کنند.

علی‌رغم فقدان قابلیت ECG، گلکسی واچ اکتیو ۲ یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند موجود در بازار است که از صفحه‌ای روشن و شفاف، رابطی ساده، قابلیت‌های ردیابی فعالیت‌های ورزشی و سلامتی و حتی تحلیل شرایط خواب پشتیبانی می‌کند. این ساعت همچنین بلندگو، میکروفن، جی‌پی‌اس، ان‌اف‌سی، سامسونگ Pay، وای فای، بلوتوث، شارژر بیسیم و عمر باتری حداقل دو روزه دارد.

شما گلکسی واچ اکتیو ۲ دارید؟ منتظر آپدیت ECG بودید؟

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Farcry

دوستان چرا قیمت نسخه گلوبال mi 10 و mi 10 pro انقدر بالا شد؟؟؟؟؟ الان زده مدل پایه mi 10 نسخه گلوبال 860 دلار و نسخه گلوبال mi 10 pro 1065 دلار قیمت داره!

m.b

چون اون اروپاست…
گلوبال کمی بالاتر از چینه…

m.b

البته مراسمش معرفی نسخه جهانی بود اما قیمتای اروپا رو نوشته بود…

mostafa3

این dxo امتیاز p40 pro ثبت کرد بعد حذف کرد یعنی چه
امتیاز 133 داده بود سلفی 106
ولی حذف کرد
احتمالاً 💰 💰 کم …..

Farcry

اسکرین شات داری ازش؟

mostafa3

بله

m.b

بله ولی واسه خودشه… به ما نمیده ببینیم… 😂

_V_

فوتوشاپ

m.b

یادش بخیر پارسال واسه میکس ساخته بودم… 😂

Chalton

خوب بلخره p40 پرو پلاس هم معرفی شد و شایعات هم به پایان رسید،مبارک طرفداراش 👏👍گوشی خوبی هست ولی نکات منفی زیادی داره در مقایسه با اس 20 اولترا،بعضی ها شانس اوردن دوباره شرط نبستند.
اگر بخوایم p30 پرو پلاس رو یه مقایسه کلی با اس 20 اولترا کنیم کاملا متوجه میشیم که پایین تر از سامسونگ قرار میگیره
برتری اس 20 اولترا در برابر p40 پرو پلاس
صفحه نمایش
باتری
طراحی
پردازنده
سرویس های گوگل و پشتیبانی
دوربین هم قطعا سامسونگ بهتر هست اینو بعدا متوجه میشید یکی از دلایلی که اس 20 اولترا هنوز در دگزو بررسی نشده به خاطر p40 پرو پلاس هست که میخوان اول امتیاز به p40 پرو پلاس بدن بعدا امتیاز اس 20 اولترا رو اعلام کنن و امتیاز بالاتری رو به اس 20 اولترا بدن،طراحی p40 پرو پلاس هم کاملا مگی و تقلید از اس 20 اولترا هست حتی طراحی دوربین هم از اس 20 اولترا الهام گرفته جلوی گوشی هم همینطور،با تمام این تفاسیر اس 20 اولترا همچنان یکه تاز دنیای گوشی هست.

mostafa3

باز پیدات شد

I love htc

چالتون دوباره اومدی؟؟؟؟
امیدوارم حداقل زومیت دیگه نری
اینجام نیا حداقل کامنت نزار منفی بده

Milad7

خوبه 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)