حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حسگر تصویر دوربین آیفون ۱۲ پرو بزرگ خواهد بود

نوشته

4 سال قبل | 7 دیدگاه | اپل، شایعات

دو هفته پیش در ترنجی خواندیم که آیفون ۱۲ با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی ارایه خواهد شد. امروز در گزارشی می شنویم که حسگر تصویر دوربین آیفون ۱۲ پرو بزرگ خواهد بود. این شایعه قبلی را تایید می کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره دوربین iPhone 12 Pro صحبت کنیم.

حسگر تصویر دوربین آیفون ۱۲ پرو

رنگ خاص آیفون ۱۲

رنگ خاص آیفون ۱۲

بر اساس جدیدترین گزارش مینگ چی کو، تحلیلگر مشهور محصولات اپل، این شرکت در چند سال آینده قصد دارد به‌روزرسانی‌های مهمی را برای دوربین آیفون ها عملی کند. بر اساس گزارش‌های مطرح شده، در سال جاری حداقل یکی از آیفون‌ها به جای فناوری لرزشگیر اپتیکال مرسوم، از تکنولوژی حرکت لنز بهره می‌برد و سپس این قابلیت به تمام آیفون‌های سال ۲۰۲۱ راه پیدا می‌کند. برای سال ۲۰۲۲ هم باید انتظار تعبیه دوربین پریسکوپی با زوم حداکثر ۱۰ برابری را داشته باشیم.

مینگ چی خاطرنشان کرده در نیمه دوم سال جاری، شاهد عرضه ۴ مدل آیفون در سه اندازه مختلف خواهیم بود که مشخصا می‌توانیم به مدل ۵.۴ اینچی با دوربین دوگانه، ۶.۱ اینچی با دوربین دوگانه، ۶.۱ اینچی با دوربین سه‌گانه و سنسور ToF و ۶.۷ اینچی با دوربین سه‌گانه و سنسور ToF را داشته باشیم.

بر اساس پیش‌بینی مینگ چی کو، امسال بزرگ‌ترین مدل که مبتنی بر نمایشگر ۶.۷ اینچی است، از فناوری حرکت سنسور بهره می‌برد که به احتمال زیاد به‌عنوان آیفون ۱۲ پرو مکس معرفی خواهد شد و دوربین اصلی آن هم مجهز به سنسور دوربین بزرگ‌تری خواهد بود. در رابطه با تعبیه دوربین پریسکوپی در آیفون‌ها هم هنوز جزییات بیشتری مطرح نشده ولی در هر صورت در حال حاضر آیفون‌های مجهز به چنین دوربینی، قادر به ارائه‌ی زوم حداکثر ۲ برابری هستند ولی دوربین پریسکوپی می‌تواند این مقدار زوم را به ۵ برابر یا حتی ۱۰ برابر برساند.

نظر شما چیست؟ منتظر آیفون ۱۲ پرو با دوربین پررزلوشن‌تر هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ali_t

ایول 😍

m.b

Cis که قبلاً استفاده شده…
و سنسور بزرگتر که دیروز گفتم…
آیفون 9 هم که گفتم… 1/1.9 اینچیه سنسورش…
البته سنسور بزرگ آیفون میشه سنسور معمولی برند های دیگه… 😅

Ali_t

هر هر سس نمک😊🖕

Armin.Technology

😂

Amir galaxy

عجب

Milad7

آیفون ها همیشه بهترین دوربین را داشتن 🙂

Milad7

همین الان 11 پرو مکس راحت میتونه با اس 29 اولترا رقابت بکنه !

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)