حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تولید ماسک توسط صنایع گیمینگ Razer برای مقابله با کرونا

نوشته

4 سال قبل | 11 دیدگاه | Razer

یکی از بزرگترین تولیدکنندگان سخت‌افزار بازی‌های رایانه‌ای و البته موبایلی به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا، به راه‌اندازی خط تولید ماسک‌های بهداشتی پرداخته است. ما درباره تولید ماسک توسط صنایع گیمینگ Razer برای مقابله با کرونا صحبت می کنیم، در ادامه با ترنجی همراه باشید.

تولید ماسک توسط صنایع گیمینگ Razer

تولید ماسک توسط صنایع گیمینگ Razer

تولید ماسک توسط صنایع گیمینگ Razer

شرکت ریزر (Razer ) که یکی از شرکت های معروف و فعال در حوزه تولید تجهیزات و سخت افزار بازی های رایانه ای و صنعت گیمینگ به شمار می رود، به تازگی اعلام کرده که به جمع سایر شرکت های صنعتی و تجاری پیوسته که با تولید ماسک های بهداشتی قصد دارند به مقابله با شیوع گسترده ویروس کرونا بپردازند.

مدیرعامل این شرکت در این خصوص خاطرنشان کرده است: مهندسان و طراحان شرکت ریزر در طول روزهای گذشته به صورت شبانه روزی مشغول کار بودند تا بتوانند برخی از تجهیزات خطوط تولید کارخانه های ما را تغییر دهند تا کارگران بتوانند به طور موقت به جای تولید سخت افزارهای گیمینگ و بازی های رایانه ای ، ماسک های جراحی و بهداشتی تولید کنند.

این شرکت که دفتر مرکزی آن در کشور سنگاپور مستقر و واقع شده است، قرار است نخستین محموله های ماسک های تولید شده خود را به تعداد یک میلیون واحد تحویل وزارت بهداشت این کشور آسیای جنوب شرقی بدهد و بعد از آن نیز با هماهنگی سایر دولت ها و سازمان های دیگری که در ارتباط با آنهاست، ماسک های مورد نیازشان را اولویت بندی کرده و به آنها تحویل دهد.

مدیر عامل این شرکت با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی فیس بوک نوشته است:

تبدیل اضطراری برخی از خطوط تولید کارخانه ها یکی از نخستین و ضروری ترین کارهایی است که شرکت های مختلف باید برای کمک و تلاش برای جلوگیری از شیوع گسترده ویروس کرونا در جهان انجام دهند.

پیش‌تر نیز بسیاری دیگر از کارخانه‌های شرکت‌های مختلف فعال در حوزه تکنولوژی و خودروسازی در سراسر جهان از تغییر خطوط تولید خود و ساخت و تامین تجهیزات بهداشتی و پزشکی مورد نیاز بیمارستان ها خبر داده و اعلام آمادگی کرده بودند.

نظر شما درباره تولید ماسک توسط صنایع گیمینگ Razer چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
I love htc

اینا رایگان هستن یا پول باید بدیم؟؟؟
برای گرفتن ماسک

☆NINJA CAT☆

🤑💸💸

I love htc

آقای عطایی لطفا درمورد مرورگر ماکروسافت اج کرومیوم مطلب بگزارید میخوام ببینم این بهتره یا فايرفاکس یا کروم؟؟

ممنون میشم

I love htc

ممنون

Monarch

نکته قابل توجه اینه که با اینکه این شرکت ها خصوصی هستند ولی خودشون رو نه جدا از جامعه میبینند نه فارغ از مسئولیت اجتماعی

☆NINJA CAT☆

ظاهرا تولید ماسک کار آسونی هستش که همه شرکت ها دارن تولید میکنن

Armin.Technology

👍👏

Amir galaxy

همه دارن ماسک تولید میکنن ولی بازم ماسک نیست!
ماسک ها رو میخواین شیاف کنین؟!

Milad7

لابد خدا تومنه!

Armin.Technology

#همکاری،دوستی و کمک

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)