حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تعطیلی فروشگاه های سامسونگ در امریکا به دلیل بیماری کویید ۱۹

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ

چهار روز پیش بود که در ترنجی خواندیم تمام فروشگاه های اپل تا ۸ فروردین ۹۹ رسما تعطیل شدند. حالا نوبت سامسونگ است که از کویید ۱۹ دوری کند. امروز شاهد تعطیلی فروشگاه های سامسونگ در امریکا به دلیل بیماری کویید ۱۹ هستیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

تعطیلی فروشگاه های سامسونگ در امریکا

تعطیلی فروشگاه های سامسونگ در امریکا

تعطیلی فروشگاه های سامسونگ در امریکا

همه گیری بیماری COVID-19 بدان معنی است که مشاغل مجبورند اقدامات جدی را در راستای ایمنی همگانی انجام دهند و سامسونگ نیز از این قاعده مستثنی نیست. سامسونگ اعلام كرده كه به طور موقت كليه فروشگاه های كانادا و آمريكا را به منظور مقابله با شیوع این ویروس بسته است.سامسونگ این خبر را در وب سایت های کانادایی و آمریکایی خود منتشر نمود و بسته شدن موقت فروشگاه را تایید کرد.

هر دو بخش کانادایی و امریکایی در بیانیه های خود به لزوم محافظت از کارمندان و مشتریان از COVID-19 اشاره کردند اما این زیرشاخه های منطقه ای تأیید کردند که فروشگاه های آنلاین و تیم های خدمات آنها در دسترس خواهند بود. علاوه بر این سفارشات هنوز هم دریافت می شوند، بنابراین اگر بخواهید می توانید به صورت آنلاین سری جدید Galaxy S20 را خریداری کنید. هنوز هیچ سخنی در مورد بازگشایی این فروشگاه ها وجود ندارد، اما با توجه به شرایطی انتظار می‌رود این تعطیلی تا ماه آینده میلادی ادامه یابد.

نظر شما چیست؟ به نظر این پیشگیری ها کاملا لازم است.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir galaxy

بشینین خونتون
مبینین که کل دنیا داره تعطیل میشه
شما ها هنوز تو خیابونین

Milad7

این کرونا هم حکایتی شده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)