حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چین همچنان پیشروترین کشور در زمینه شبکه 5G است

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | شبکه 5G

توسعه شبکه 5G مدتی است که در کشورهای پیشرفته جهان آغاز شده اما چینی ها می خواهند با قدرت تمام از فرصتی که این زیرساخت برای رشد در اختیارشان قرار می دهد استفاده کنند. به همین دلیل چین همچنان پیشروترین کشور در زمینه شبکه 5G است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

پیشروترین کشور در زمینه شبکه 5G

گوشی‌های هوشمند 5G هوآوی

براساس گزارش انجمن سامانه جهانی ارتباطات سیار، چین علیرغم شیوع ویروس کرونا توانسته شبکه های ارتباطی 5G خود را به خوبی توسعه دهد و رتبه اول جهانی را حفظ کند.

سرمایه گذاری گسترده اپراتورهای چینی در زمینه فناوری 5G و علاقه مردم و شرکت‌های خصوصی به بهره وری از این خدمات برای پیشبرد امور شخصی و خصوصی موجب شده تا چین بتواند برتری جهانی خود در زمینه راه اندازی شبکه‌های بی‌سیم نسل پنجم را حفظ کند.

بر اساس گزارش‌ها چین تا به حال بیش از ۱۶۰ هزار دکل نسل پنجم برای پوشش مخابراتی در بیش از ۵۰ شهر چین نصب کرده است. راه اندازی مراکز کلان داده در چین نیز در همین راستا انجام می‌شود.

سه اپراتور مخابراتی بزرگ چین به نام‌های چاینا تله کام، یونیکام و چاینا موبایل با سرعت بالا در حال تکمیل شبکه 5G خود هستند تا چین جایگاه خود به عنوان دومین اقتصاد بزرگ جهان را هر چه بیشتر تثبیت کند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید شبکه 5G ایران چه زمانی ارایه شود؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
aliasad

چین بالاخره قدرت برتر دنیا میشه

afsoon

سیاست مردان خوب با مردمی دانا میشه چین .

Ali_t

چین هم یه روزی واسه ما شاخ میشه تحریم میکنه،🤣

Armin.Technology

👏🙂

Milad7

چین نباشه چی میشه!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)