حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۰ نوکیا ۲.۲ رسما ارایه شد

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | آپدیت اندروید ۱۰، نوکیا

ابتدای تابستان ۹۸ بود که نوکیا ۲.۲ (Nokia 2.2) با چیپست Helio A22، اندروید وان و قیمت ۱۰۰ دلار رسما معرفی شد. این دستگاه اقتصادی با اندروید ۹ ارایه شده بود و حالا نوبت به آپدیت است. آپدیت اندروید ۱۰ نوکیا ۲.۲ رسما ارایه شده و در ادامه با هم درباره آپدیت اندروید ۱۰ برای Nokia 2.2 صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

آپدیت اندروید ۱۰ نوکیا ۲.۲

آپدیت اندروید ۱۰ نوکیا ۲.۲

آپدیت اندروید ۱۰ نوکیا ۲.۲

آپدیت اندروید ۱۰ نوکیا ۲.۲ تحت نگارش V2.300 منتشر شده و تاکنون تنها در مصر مشاهده شده است. با این حال انتظار می‌رود به زودی در مناطق دیگر نیز در دسترس کاربران قرار بگیرد تا از جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید گوگل بهره‌مند شوند.

همانند سایر گوشی‌هایی که اندروید 10 را دریافت کرده‌اند، این آپدیت قابلیت‌های جدید جدیدترین نسخه از سیستم عامل موبایل گوگل را با خود دارد. با این حال خبری از رابط کاربری اختصاصی نیست. همچنین این آپدیت وصله‌های امنیتی اندروید تا فوریه ۲۰۲۰ را به همراه خود نصب می‌کند.

شیوع جهانی ویروس کرونا باعث شده HMD ناچار به تغییر برنامه زمانی انتشار آپدیت ۱۰ برای گوشی‌های خود شود و برخلاف وعده پیشین، قرار نیست ماه میلادی جاری آپدیت اندروید ۱۰ برای هیچ یک از گوشی‌های نوکیا منتشر شود. در عوض HMD وعده داده در فصل دوم 2020 گوشی‌های بیشتری را به اندروید ۱۰ آپدیت کند.

شما Nokia 2.2 دارید؟ آپدیت اندروید ۱۰ آن را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Armin.Technology

عالی.

Amir galaxy

مبارک دارندگانش

Milad7

نوکیا ، فقط نوکیا فنلاندِ مرحوم 🙁 HMD چه صیغه ای هست 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)