حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاچ آیدی آیفون ۹ و دوربین ۳ گانه آیپد پرو تایید شد

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | اپل، شایعات

تعدادی از برنامه نویسان با دسترسی به کدهای منبع سیستم عامل iOS 14 موفق شده‌اند تا به برخی از قابلیت‌ها و امکانات نسل جدید آیپد پرو و گوشی اقتصادی آیفون ۹ دسترسی پیدا کنند. بر اساس اطلاعات منتشر شده، اپل در آیفون ۹ از دکمه هوم مانند گذشته به عنوان سنسور اثر انگشت استفاده کرده است و نسل جدید آیپد پرو را به دوربین سه گانه مجهز کرده است. تاچ آیدی آیفون ۹ و دوربین ۳ گانه آیپد پرو تایید شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

آیفون ۹

آیفون ۹

آیفون ۹

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط وب‌سایت معروف 9to5Mac، نسخه اقتصادی گوشی آیفون اپل که برخی آن را با نام آیفون 9 و برخی دیگر با نام آیفون SE 2 می‌شناسند، مانند گذشته از قابلیت تاچ آیدی پشتیبانی می‌کند و همچنان دکمه هوم بر روی آن حفظ شده است. با توجه به وجود دکمه هوم بر روی این محصول، باید منتظر طراحی مانند آیفون 8 با حاشیه زیاد صفحه نمایش باشیم.

البته پیش از این برخی از منابع خبری مدعی شده بودند که اپل به منظور کاهش حاشیه صفحه نمایش، دکمه هوم و قابلیت تاچ آیدی را از آیفون 9 حذف کرده است و این محصول را به فناوری تشخیص چهره مجهز کرده است. به گفته این منبع خبری، گوشی آیفون 9 از قابلیت Express Transit پشتیبانی می‌کند که به واسطه آن کاربران می‌توانند هزینه‌های سفرهای خود با وسایل حمل و نقل عمومی را در شهرهای لندن، نیویورک، پورتلند، ژاپن، پکن و شانگهای پرداخت کنند.

در این قابلیت کاربران برای تایید پرداخت مبلغ سفر از قابلیت تاچ آیدی یا تشخیص چهره استفاده خواهند کرد. در این بین گفته می‌شود که نسل جدید تبلت آیپد پرو اپل به دوربین سه گانه مجهز شده است که یکی از این سنسورهای از نوع عمق سنج سه بعدی Tof هستند. این سنسور قابلیت عکاسی تبلت آیپد پرو را نسبت به گذشته یک پله بالاتر می‌برد و قابلیت‌های کاربردی را برای ثبت تصاویر در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

آیپد پرو ۲۰۱۹

آیپد پرو ۲۰۱۹

انتظار می‌رود که اپل نسل جدید آیفون‌های 12 را به سنسور Tof مجهز کند. تا این لحظه هیچ‌کدام از اخبار منتشر شده در خصوص قابلیت‌ها و امکانات گوشی اقتصادی آیفون 9 و نسل جدید تبلت آیپد پرو قابل تایید نیستند و باید منتظر انتشار اطلاعات بیشتری در خصوص این دو محصول جذاب باشیم.

تاچ آیدی آیفون ۹ و دوربین ۳ گانه آیپد پرو برای شما اهمیت دارد؟ به نظر من می تواند جذاب باشد.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Farcry

آیفون 9 که هیچی ولی آیپد پرو 2020 به نظر میاد خیلی خیلی تغییر کرده.مخصوصا دوربین و پردازندش. به نظر میاد A13X که باز 3-2 سال قوی ترین پردازنده آرم و پردازنده موبایلی باقی میمونه.همین الان هم قدرت A12X با بنچمارک نزدیک به 800 هزار رو هیچ گوشی نداره.

Milad7

کلا حس خوبی نسبت به آیفون 9 ندارم

Amir galaxy

چیه این آیفون ۹⁦🤦🏻‍♂️⁩

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)