حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دانلود نرم افزار سامانه مقابله با کرونا اندروید

بزرگترین معضلی که می تواند بحران ها را بحرانی‌تر کند، عدم دانش کافی است. موضوع ویروس کرونا هم همین است، اگر بدانیم که کرونا چیست، علائم آن به چه صورت ظاهر می شود، راه های انتقال چیست و چطور می توان در درجه اول از عدم انتشار آن و در درجه دوم کنترل آن عمل کنیم؛ مشکلی در سطح بزرگ پیش نخواهد آمد. در همین رراستا خوشبختانه شاهد ارایه یک نرم افزار هستیم که می تواند این موارد با به ما بیاموزد و تست کرونا هم از ما بگیرد. لینک دانلود نرم افزار سامانه مقابله با کرونا اندروید در ادامه مطلب برای قرار خواهد گرفت و با هم درباره نرم افزار تست کرونا صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

دانلود نرم افزار سامانه مقابله با کرونا اندروید

متاسفانه نرم افزار سامانه مقابله با کرونا نسخه iOS ندارد و برای آیفون یا آیپد قابل دسترس نیست. شما می توانید این نرم افزار را از لینک زیر و از فروشگاه نرم افزاری اندروید بازار دانلود کنید:

** دانلود سامانه مقابله با کرونا از بازار (کلیک کنید) **

وزارت بهداشت و وزارت ارتباطات با همکاری سازمان نظام پزشکی، این سامانه مقابله با کرونا را راه‌اندازی کردند. وزارت بهداشت خواستار آن شده است که افراد قبل از مراجعه به مراکز درمانی از این برنامه برای تست سلامتی خود استفاده کنند. این اقدام باعث جلوگیری از مراجعه غیرضروری مردم به مراکز درمانی که در آنها احتمال آلودگی به کرونا وجود دارد، خواهد شد.

نرم افزار سامانه مقابله با کرونا اندروید

نرم افزار سامانه مقابله با کرونا اندروید

همانطور که در تصویر بالا از صفحه اول نرم افزار اندرویدی کرونا می بینید، علاوه بر آمار رسمی که به صورت روزانه و در مجموع ارایه می شود، می توانید تست سنجش احتمال ابتلا به کرونا را انجام دهید.

در کنار آن، ویژگی های کاربردی اطلاع رسانی، اخبار، آموزش و لیست مراکز درمانی کرونا را ببینید. این نرم افزار ۵ مگابایت حجم دارد و روی اکثر موبایل های اندرویدی قابل نصب است.

علایم ویروس کرونا چیست؟ محافظت در برابر آن چگونه است؟

یکی از کارهای این برنامه تست بیماری کرونا می باشد کمک میکنید سطح سلامتی و یا ابتلا به بیماری کرونا را بررسی کنید. آیا من کرونا دارم؟ آیا باید به بیمارستان مراجعه کنم؟

در شرایط همه‌گیری کرونا یکی از مشکلات اصلی، مراجعه بی‌مورد به مراکز درمانی است. چرا که هم باعث آلودگی جدید شده و هم امکان خدمت‌رسانی به افراد نیازمند را کاهش می‌دهد در عین حال ممکن است علائمی پیدا کنیم که به ابتلای کرونا شک داشته باشیم. در این صورت راهکار چیست؟

این برنامه تلاش می‌کند با مطرح کردن چند پرسش پزشکی به یک تصمیم بالینی برسیم: آیا هم اکنون نیاز یه مراجعه به پزشک و مراکز درمانی دارم یا نه؟

این نرم افزار را نصب کردید؟ نظر شما درباره کاربرد آن چیست؟ لطفا این مطلب را با لینک کوتاه زیر برای عزیزان خود بفرستید تا بتوانند از آن استفاده کنند.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

امتیاز دگزو دوربین اوپو فایند ایکس ۲ پرو
https://www.dxomark.com/oppo-find-x2-pro-camera-review/
*****
رنگ بندی و مشخصات اوپو فایند ایکس ۲ و مدل پرو
http://www.slashleaks.com/l/oppo-find-x2-x2-pro-full-specifications-renders-in-all-colors

κıɔκвαхεя

خیلی خوشگله⁦☺️⁩

نیما عرفانی

🙂

Amir galaxy

رفتیم توی سایتش چیزیمون نبود😁
خداروشکر

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)