حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویروس کرونا یک کارخانه دیگر سامسونگ را تعطیل کرد

نوشته

4 سال قبل | 12 دیدگاه | پزشکی و سلامت، سامسونگ

شرکت سامسونگ الکترونیکس تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا در کره جنوبی یکی دیگر از کارخانه های تولید موبایل خود را در این کشور تعطیل کرد. ویروس کرونا یک کارخانه دیگر سامسونگ را تعطیل کرده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

ویروس کرونا

ویروس کرونا

ویروس کرونا

بر اساس گزارش خبرگزاری کره‌ای یون‌هاپ به نقل از رویترز، شرکت سامسونگ الکترونیکس که چندی پیش به علت شیوع گسترده ویروس خطرناک و کشنده کرونا، یکی ازکارخانه های تولید موبایل خود را در شهر دئگو کره جنوبی تعطیل کرده بود، حالا بعد از مثبت شدن جواب آزمایش کرونای یکی از کارکنان خود، یکی دیگر از کارخانه های موبایل خود در شهر گومی این کشور را نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل اعلام کرد.

به گفته یکی از مقامات سامسونگ، جواب تست و آزمایش های انجام شده بر روی یکی از کارکنان فعال در کارخانه سامسونگ که در شهر گومی (Gumi) در نزدیکی شهر دئگو کره جنوبی واقع شده است، مثبت اعلام شده است و این شرکت تصمیم گرفته است به منظور جلوگیری از ابتلای سایر افراد به این ویروس و ضدعفونی کردن محیط و انجام سایر اقدامات بهداشتی لازم تا اطلاع ثانوی فعالیت این کارخانه را تعطیل کند.

البته به گفته این مقام مسئول، قسمتی از این کارخانه احتمالا تا سه شنبه همین هفته بازگشایی خواهد شد. سامسونگ هنوز در خصوص این خبر اظهارنظری نداشته است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که این ویروس کرونا تا کجا پیش برود؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Chalton

این چینی ها واقعا دنیا رو نا امن کردن،فروش سری اس 20 هم 90 درصد به خاطر کرونا هست که تا یک ماه دیگه این ویروس داستانش حل میشه و شاهد افزایش چشمگیر فروش سری اس 20 خواهیم بود،البته همین الانشم با این قیمت از خیلی برندهای دیگه فروشش بیشتر هست در بخش پرچمدار.

afsoon

اشغال رو نمیخرن.وگرنه می ۱۰ همون ده ثانیه اول تمام شد کل ساخته شده ها

afsoon

۱۴۰۰ دلار کی میده گوشی آخه

Chalton

بچه جان ده ثانیه اول اره کل موجودیش تموم شد اره موجودیش 1000 تا بود😏موجودی رو اعلام نمیکنه فقط میگه تو یک دقیقه موجودی اولیه mi10 تموم شد،الانم تو 10 روز در کل دنیا حدود 500 هزار پیش فروش شده سری اس 20، این عدد کمی نیست دقت کن پیش فروش،برند محبوبت هنوز خیلی مونده تا به این عدد از پیش فروش برسه.

The Destroyer

۱۰۰ هزارتا تا به حال فروش رفته… البته این مال هفته پیشه

Chalton

The Destroyer
100 هزارتا در کره به فروش رفته اونم 5 روز اول

The Destroyer

۷۰۸۰۰ تا دقیقشه تو کره… می ۱۰ هم مجموعا با نسخه پرو ۲۰۰ هزارتا…

afsoon

دل درد تب و لرز .عرق کردن و حس سرمای بدن .هر کسی دیدید اینجوری هست سریع در اتاق قرنطینه کنید .یا اگر بیماری قبلی داشت یا سنش بیشتر از چهل سال بود به بیمارستان مراجعه کنید .این بیماری قاتل هست و خعلی ترسناک

سپیده دم

تا اینو گفتی سرما بدنمو فرا گرفت

mostafa3

هر روز خبرهای خوبی می‌شنویم
از سامسونگ کاملاً امیدوار کننده 😃

Amir galaxy

به بعضیا بگید حالا حالا ها به سرنوشت سونی دچار نمیشه
خوش حال نباش🙂

Milad7

کم کم داره تو کل دنیااااا فراگیر میشه.کاش زودتر واکسنش ساخته بشه 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)