حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویروس کرونا رویداد GDC 2020 را تعطیل کرد

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | بازی، پزشکی و سلامت

در میان اخبار نگران‌کننده مربوط به شیوع ویروس کرونا، برگزارکنندگان «کنفرانس توسعه‌دهندگان بازی» موسوم به GDC اعلام کرده‌اند که این رویداد فعلا لغو خواهد شد. البته GDC 2020 به طور کامل ملغی نشده و برگزارکنندگان گفته‌اند که صرفا تاریخ آن را به تعویق می‌اندازند.

تعطیلی رویداد GDC 2020 به دلیل ویروس کرونا

تعطیلی رویداد GDC 2020 به دلیل ویروس کرونا

تعطیلی رویداد GDC 2020 به دلیل ویروس کرونا

در اطلاعیه GDC 2020 آمده است:

«پس از مشورت نزدیک با همکاران صنعت بازی‌سازی و جوامع سراسر دنیا، این تصمیم دشوار را گرفتیم تا کنفرانس توسعه‌دهندگان بازیِ ماه مارس را عقب بیندازیم.»

این مراسم قرار بود از تاریخ ۱۶ تا ۲۰ مارس در شهر سن فرانسیسکو برگزار شود. در حال حاضر تاریخ جدیدی برای برگزاری GDC اعلام نشده، اما متولیان آن گفته‌اند که این کنفرانس را در فصل تابستان برپا خواهند کرد.

این خبر در حالی اعلام می‌شود که تقریبا تمام شرکت‌کنندگان بزرگ GDC از جمله مایکروسافت، سونی، یونیتی، آمازون، اپیک گیمز و الکترونیک آرتز در طول هفته گذشته از حضور در این رویداد انصراف دادند. بر اساس جدیدترین توئیت برگزارکنندگان این کنفرانس، بسیاری از ارائه‌های GDC به صورت آنلاین و رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار داده خواهد شد. همچنین، فستیوال مستقل بازی‌ها و جوایز توسعه‌دهندگان بازی نیز از طریق توئیچ پخش زنده می‌شود.

برگزارکنندگان GDC اعلام کرده‌اند که اگر کسی برای حضور در این مراسم بلیت تهیه کرده است، می‌تواند هزینه آن را از آن‌ها دریافت کند.

نظر شما چیست؟ منتظر رویداد GDC 2020 بودید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

کرونا لیگ ایتالیا را هم لغو کرد 😐 تنها دلخوشیمون همین فوتبال بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)