حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویروس کرونا نمایشگاه های جهانی خودرو را هم تعطیل کرد

نوشته

4 سال قبل | 6 دیدگاه | مطالب ترنجی

با شیوع ویروس کرونا که موجب تعویق یا لغو برگزاری نمایشگاه‌های خودرویی در سرتاسر جهان شده است، اکنون خودروسازان نیز وادار شده‌اند تا معرفی مدل‌های جدید خود را به زمان دیگری موکول کنند. به این ترتیب ویروس کرونا نمایشگاه های جهانی خودرو را هم تعطیل کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

 تعطیلی نمایشگاه های جهانی خودرو به دلیل ویروس کرونا


نمایشگاه خودرو پکن، بزرگ‌ترین مراسم نمایش خودروی جهان که قرار بود از ۲۱ تا ۳۰ آوریل مطابق با هر سال برگزار شود به دلیل شیوع کرونا به زمان نامشخصی موکول شد. برای نمونه دو خودروساز کره‌ای هیوندای و کیا که بنا داشتند تعدادی از جدیدترین محصولات خود نظیر خودروهای برقی را در بزرگ‌ترین نمایشگاه خودروی جهان معرفی کنند، اکنون باید برنامه‌های خود را تغییر دهند.

در ۱۲ فوریه نیز، نمایشگاه خودروی بارسلونا برای نخستین بار در طول حیات ۳۳ ساله خود برگزار نشد. این نمایشگاه که همه ساله میزبان خودروها از طیف‌های مختلف تولید شده توسط انواع برندهای خودروسازی است، به‌طور میانگین پذیرای حدود یکصد هزار بازدید‌کننده از ۲۰۰ کشور جهان است که حدود ۶ هزار نفر از این افراد، چینی هستند.

نظر شما درباره تاثیر ویروس کرونا در جای جای جهان چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
pooria

اقا جان ما پراید هم نمیتونیم بخریم بعد هی اینارو مکنید تو چش و چار ما

κıɔκвαхεя

خداروشکر خبر مسرت بخشی بود.دلم خنک شد🚬

Mahdi

کل دنیا رو تعطیل کنه باحال میشه

Amin

کشتنمون از بس پیامک درباره کرونا زدن بهمون هی میخوای بهش فکر نکنی ول کن نیستن ذهنمو درگیر کردن خدا ازتون نگذره خودتون با دست خودتون آوردینش ایران

Milad7

ایران خودمون هم در حال به فنا رفتنه…

Dr.Nazer

خبر مسرت بخشی بود مرسی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)