حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی 5G اچ تی سی تا سال ۹۹ ارایه خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | اچ‌تی‌سی

اینطور که پیش می رود سال ۲۰۲۰ سالی است که تقریبا همه برندهای موبایل حداقل یک پرچمدار 5G خواهند داشت. تایوانی ها هم این قاعده مستثنی نیستند و گفته می شود که گوشی 5G اچ تی سی تا سال ۹۹ ارایه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گوشی 5G اچ تی سی

اچ تی سی

اچ تی سی

اچ‌تی‌سی وضعیت مالی مناسبی ندارد اما به نظر می رسد که این باعث نخواهد شد که آن ها از موج 5G عقب بمانند. گفته می شود گوشی 5G اچ تی سی تا سال ۹۹ یا به عبارت دقیق تر در سال جاری میلادی، ارایه خواهد شد.

اچ تی سی سرمایه گذاری زیادی در بخش هدست های واقعیت مجازی کرده است؛ با این حال همچنان در بازار گوشی های هوشمند فعالیت دارد. مدیر عامل جدید این برند، Yves Maitre اعلام کرده گوشی 5G اچ‌تی‌سی در سال جاری میلادی وارد بازار خواهد شد. در حال حاضر مشخصات این گوشی هوشمند در اختیار رسانه ها قرار نگرفته؛ با این حال انتظار می رود با یک دستگاه پرچمدار روبه‌رو باشیم.

اچ تی سی در ماه های اخیر پرچمداری را وارد بازار نکرده است. با وجود اینکه مدیاتک و کوالکام چیپست های 5G بالارده و میان رده خود را معرفی کرده اند، این برند تایوانی همچنان گوشی 5G را معرفی و روانه بازار نکرده است. به نظر می رسد این شرکت قصد دارد علاوه بر گوشی های هوشمند، در هدست های واقعیت مجازی نیز از شبکه ارتباطی 5G استفاده کند.

استفاده از شبکه ارتباطی 5G در هدست های واقعیت مجازی باعث کاهش تاخیر و همچنین افزایش پهنای باند می شود. با توجه به این موضوع، عملکرد این محصولات افزایش پیدا می کند.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی 5G اچ تی سی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

اچ تی سی عشق قدیمی 🙁

سپیده دم

ببینم چکار می کنی اچ تی سی (تمام فلزی ثابق!)

Dr.Nazer

همچنان #این

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)