حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویروس کرونا دانلود بازی ها را افزایش داد

نوشته

4 سال قبل | 11 دیدگاه | پزشکی و سلامت

مبتلا شدن کرونا در ووهان  چین باعث شده بسیاری از مردم به طور خود خواسته در قرنطینه خانگی قرار بگیرند و با دنیای بیرون هیچ تماسی نداشته باشند. حالا گزارش‌ها نشان می‌دهد خانه نشین شدن مردم چین خود منجر به رشد انفجاری دانلود اپلیکیشن ها و بازی‌های موبایل شده است. ویروس کرونا دانلود بازی ها را افزایش داده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

ویروس کرونا

ویروس کرونا

ویروس کرونا

آمار ارائه شده از سوی پلتفرم App Annie نشان می‌دهد چینی‌ها در هفته منتهی به نهم فوریه، بیش از 222 میلیون بار از فروشگاه آنلاین اپل اپلیکیشن و گیم دانلود کرده‌اند. بررسی‌های دقیق‌تر روزنامه فایننشال تایمز نشان داده در طول دو هفته اول ماه میلادی جاری، چینی‌ها 40 درصد بیشتر از متوسط سال 2019 بازی و اپلیکیشن دانلود کرده‌اند.

البته اپلیکیشن های آموزشی در پی تعطیلی مدارس، بخش قابل توجه ای از دانلودها را به خود اختصاص داده‌اند و رشد دو برابری را تجربه کرده‌اند. App Annie به روزنامه فایننشال تایمز گفت: رشد دانلودها طی هفته‌های پیش رو و با پایان تعطیلات سال نو چینی افزایش خواهد یافت، چراکه میلیون‌ها فرد شاغل و دانشجو تلاش خواهند کرد از طریق اینترنت فعالیت‌های روزمره خود را از سر بگیرند.

به وضوح رشد انفجاری دانلود بازی‌های موبایل، فرصت استثنایی را برای ناشران و توسعه دهندگان پدید آورده است. کسی تصور نمی‌کرد کروناویروس ووهان با این سرعت شیوع پیدا کند و همین موضوع عواقب کاملاً غیر منتظره‌ای را در پی داشته که رشد انفجاری دانلود بازی‌ها موبایل تنها یکی از آنها است.

نظر شما چیست؟ منطقی است!

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

کرونا خطرناک تره یا قارچ های سمی که داخل ایران به وفور یافت میشن؟

mostafa3

فعلأ خود کرونا داره اونا رو بازی میده

Mahdi

مدارس تعطیل و گیم افزایش

arash

کرونا عرفانی

_V_

بنیامین عزیزم دوباره برگشتی؟ چ خبرا؟ به به

pooria

مطمعن باشین تا یک ماه اینده وضع ایران از چین بدتر میشه

κıɔκвαхεя

خخ چه جالب

☆NINJA CAT☆

زخمیتم به مولا داشی

☆NINJA CAT☆

🤔

Dr.Nazer

من فیک ندارم میخوای بفهم میخوای نفهم

Milad7

صبح تو این پست چه خبر بود؟ چت رومش کردن 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)