حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت جدید گلکسی ای ۵۰ (Galaxy A50) ارایه شد

نوشته

4 سال قبل | 14 دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

گلکسی ای ۵۰ میان رده جذاب سامسونگ است که البته با ارایه گلکسی ای ۵۱ تقریبا شاهد یک جانشین برحق بوده و کم کم به فکر بازنشستگی است. با این حال سامسونگ همچنان آپدیت را برای آن ارایه می کند. امروز آپدیت جدید گلکسی ای ۵۰ (Galaxy A50) ارایه شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

آپدیت جدید گلکسی ای ۵۰

آپدیت جدید گلکسی ای ۵۰

آپدیت جدید گلکسی ای ۵۰

سامسونگ اکنون به‌روزرسانی تازه‌ای را برای گلکسی A50 خودش منتشر کرده است. آپدیت جدید گلکسی ای ۵۰ سامسونگ در حالی پچ امنیتی ماه فوریه 2020 را به همراه دارد که این چهارمین دریافت کننده‌ی پچ ماه فوریه در بین گوشی‌های سامسونگ نیز لقب می‌گیرد.

غول کره‌ای ابتدا آپدیت ماه فوریه را برای تبلت گلکسی تب اس 3 خود منتشر کرد، سپس سه روز بعد این به‌روزرسانی در اختیار کاربران گوشی‌های گلکسی نوت 9 و نوت 10 قرار گرفت.

همانند همیشه که سامسونگ پیش از زمان موعود، پچ امنیتی جدیدی را برای گوشی‌های منتشر می‌کند، ما هیچ ایده‌ای در مورد پچ امنیتی ماه فوریه 2020 نداریم، اما ظاهراً سامسونگ و گوگل طی چند روز آینده جزئیات این به‌روزرسانی را در اختیار کاربران قرار خواهند داد.

این آپدیت به ۱۵ بازار اروپایی شامل آلمان، فرانسه، هلدن، بریتانیا، ایتالیا، یونان و سوئیس عرضه خواهد شد و با نسخه‌ی نرم افزاری A505FNXXS4ATB1 در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

حرف “S” در نسخه‌ی این نرم افزاری که پیش از 5 کاراکتر اول قرار دارد، نشان می‌دهد که این به‌روزرسانی هیچ قابلیت تازه‌ای را به جز اضافه کردن پچ امنیتی فوریه به همراه ندارد. دو ماه تا عرضه‌ی به‌روزرسانی اندروید 10 برای گوشی گلکسی A50‌ باقی مانده است. سامسونگ در نظر دارد این به‌روزرسانی را در ماه آوریل برای این محصول و برخی دیگر از گوشی‌های هوشمند میان‌رده‌ی خود منتشر کند.

شما گلکسی A50 دارید؟ این آپدیت ۱۲۳ مگابایتی را دریافت کرده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

بازنشستگی؟ مگه چندساله اومده

Saeed Mohammadipouya

همینو بگو

CAT

دمتون گرممم عالیی بود واقعا🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 شبم که هیچی فردامو هم ساختید😂😂😂

_V_

😂😂😂

CAT

آپدیت داد خوبه

CAT

کاربر افسون فقط تو پست مربوط به برند خودت بیا و چیزی بنویس تو پست های دیگه ننویس تحریک میکنی الان چالتون حرف های رکیک زد فردا پس فردا یکی دیگه میزنه باعث بهم ریختگی میشی آشوب نکن

afsoon

بی ادبی کرد پرتش کنه بیرون اون مشکل من نیست .

amer

سلام جناب مدیر ترنجی کاربر واعظ با تحریک کاربر چالتون سایت به تشنج کشیده لطفا این بچه را مسدود فرمایید
بابت همکاری نهایت تشکر دارم

_V_

لووووول

Amir galaxy

خیلی طرفدار داره لامصب

Amir galaxy

عالی بود😅😅😅😂😂😂

Dr.Nazer

کسایی که با بررسی مشکل دارن میتونن میل بفرمایند😁❤

afsoon

اشغال رو با آپدیت نمیشه درست کرد واقعا داغون ترین گوشی سری ای .ای ۵۰ هست

Milad7

A51 خیلی بهتره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)