حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویروس کرونا مسبب تعطیلی دفاتر گوگل در چین شد

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | پزشکی و سلامت، گوگل

به استناد اخبار جدید، گوگل قصد دارد دفاتر خود در چین، هنگ کنگ و تایوان را به دلیل جلوگیری از ابتلای کارمندان به ویروس کرونا موقتا تعطیل کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره ویروس کرونا صحبت کنیم.

ویروس کرونا مسبب تعطیلی دفاتر گوگل

ویروس کرونا مسبب تعطیلی دفاتر گوگل

ویروس کرونا مسبب تعطیلی دفاتر گوگل

طی روزهای اخیر، شرکت های فعال در حوزه فناوری در حال مبارزه با ویروس کرونا بوده اند. گوگل نیز امروز اعلام کرده که قصد دارد دفاتر خود در چین، هنگ کنگ و تایوان را موقتا تعطیل کند.

به استناد گزارش ها، تمامی دفاتر گوگل در سرزمین اصلی چین از جمله پکن، گوانگژو و شانگهای به زودی موقتا بسته خواهند شد. این کمپانی اظهار داشته که این موضوع احتمالا برای دفاتر هنگ کنگ و تایپه نیز اتفاق خواهد افتاد. در حال حاضر این دفاتر به دلیل سال نوی چینی و تعطیلات آن توسط مقامات چینی تعطیل شده اند.

در حالی که سرویس های وب نیز در چین مسدود شده اند، گوگل به دلیل تمرکز روی تحقیقات هوش مصنوعی و شراکت با کمپانی های محلی، حضور فعالی در چین دارد. علاوه بر این موارد، زنجیره تامین محصولات آن نیز در این محدوده واقع شده است. حضور این کمپانی در تایوان نیز شامل 2 هزار کارمند پیشین اچ تی سی و محدوده ای بزرگتر است. کارمندان بخش سخت افزاری عمدتا مجبور هستند برای نظارت بر محصولات و نمونه های اولیه، به چین سفر کنند.

سال گذشته این خبر پخش شده بود که گوگل کارخانه های سخت افزاری خود را از ایالات متحده آمریکا خارج و به چین و تایوان منتقل می کند. گزارش دیگری نیز مدعی شده بود که تولید گوشی پیکسل گوگل به ویتنام منتقل شده است.

به طور کلی، سفرهای کاری بسیاری برای کارمندان گوگل به سرزمین اصلی چین و هنگ کنگ لازم است. به کارمندان فعلی مستقر در چین گفته شده که در صورت امکان به خانه های خود برگشته و از دفتر خود حداقل تا ۱۴ روز دوری کنند تا خطر ابتلا به ویروس کرونا کاهش یابد و سفرهای آنان نیز کمتر شود.

به استناد مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری، اکثر موارد دیده شده از ویروس کرونا به دلیل سفر به شهر ووهان در چین مبتلا به این بیماری شده اند. تا روز چهارشنبه ۱۳۲ نفر در چین، ۱۰ نفر در هنگ کنگ و ۵ نفر در تایوان جان خود را بر اثر این بیماری از دست داده اند.

شما نگران ویروس کرونا هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amer

132نفر کشته داده!به احتمال امار کشته ها تا چند روز دیگه به بالای 200نفر میرسه ،14روز تعطیلی هم احتمالا به یک ماه تعطیلی منجر بشه

Milad7

کاش تو ایران نیاد 😐

Aпɢεʟ

اومده عزیزم توی یزد.

amer

کرمانشاه هم اضافه کن

Amir galaxy

به ایران هم رسید😟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)