حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کاهش ضخامت آیفون ۱۲ احتمالا مانور سال ۲۰۲۰ اپل در بخش طراحی باشد

نوشته

4 سال قبل | 12 دیدگاه | اپل، شایعات

اپل هر دوره یک فاکتور را برای مانور در طراحی انتخاب می کند و دوره بعد تقریبا آن را فراموش می کند! مثلا اگر به یاد داشته باشید آیفون ۶ بسیار روی باریک بودن مانور داد هر چند آرمان استیو جابز یعنی دوربین هم سطح بدنه را فدا کرد‌. پس از آن آیفون ها چاق و چاق تر شدند تا حالا که به نظر می رسد کاهش ضخامت آیفون ۱۲ احتمالا مانور سال ۲۰۲۰ اپل در بخش طراحی باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

ضخامت آیفون ۱۲

حسگر اثرانگشت آیفون ۱۲

 

اطلاعاتی از Macotakara، یکی از تحلیل‌گران مورد اعتماد در ارتباط با محصولات اپل منتشر شده که مشخصات جالبی را به نقل از زنجیره تأمین محصولات اپل بدست آورده و در اختیار ما قرار می‌دهد. این اطلاعات جدید در مورد ابعاد و اندازه‌های آیفون‌های ۲۰۲۰ اپل هستند که پیش از این نیز مینگ چی کو، تحلیل‌گر ارشد محصولات اپل آنها را اعلام کرده بود.

طبق اطلاعات جدید سه محصول اپل در سال جاری سه اندازه 5.4 اینچ، 6.1 اینچ و 6.7 اینچ خواهند داشت که از نظر ابعاد و اندازه با نسخه‌های سال قبلی متفاوت است.

در مورد نسخه کوچکتر باید گفت که طول دستگاه بزرگتر از آیفون SE ولی کوچکتر از آیفون 8 خواهد بود. آیفون 6.1 اینچی این شرکت نیز بین ابعاد و اندازه دو گوشی آیفون 11 و آیفون 11 پرو مکس است و آیفون 6.7 بزرگترین دستگاه با اندازه‌ای بزرگتر از آیفون 11 پرو مکس در طول، خواهد بود.

پیش بینی فروش آیفون ۱۲

نکته دیگر این است که در طراحی ماژول دوربین پشت دستگاه نیز بزرگترین نسخه آیفون 2020، ابعادی بزرگتر خواهد داشت که طراحی نهایی آن نیز به احتمال فراوان همین حالت مربعی فعلی خواهد بود.

ضخامت آیفون ۲۰۲۰

بعد از بحث اندازه می‌توانیم به ضخامت دستگاه نیز اشاره کنیم. برای نسخه 6.7 اینچی اپل ضخامت 7.4 میلی‌متری دستگاه اشاره کنیم که به مراتب نازک‌تر از 8.1 میلی‌‍متر آیفون 11 پرو مکس است.

در مورد نمایشگر هم اطلاعات بدست آمده گویای این هستند که هر سه مدل آیفون جدید از نمایشگرهای برپایه OLED استفاده می‌کنند ولی در بحث ماژول دوربین داستان کاملاً متفاوت است.

برای آیفون 5.4 اینچی از یک دوربین دوگانه استفاده خواهد شد ولی برای آیفون 6.1 اینچی دو نوع دستگاه خواهیم داشت که یکی با دو و دیگری با سه سنسور دوربین در پشت دستگاه جای می‌گیرد. برای آیفون 6.7 اینچی نیز همان سه سنسور مورد استفاده قرار می‌گیرند و به احتمال فراوان یک سنسور 3D ToF نیز به عنوان راهبری در تنظیم صحیح میدان کادر مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید ضخامت دستگاه در خرید شما چقدر اهمیت دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Jason bourn

بعد سامی با اس ۲۰ الترا یه جهش انقلابی تو ضخامت کرده و از مرز یک سانتی متر رد شده
آخه ۱۰.۲ میلیمتر؟ جنگ جهانی سومه مگه؟
بله میدونم به خاطر دوربینی هست که تو زندگی روز مره اصلا کارایی نداره ( زوم 10x ) ولی دیگه خدایی ترجیح میدم دوربین بیرون زده باشه اینقدر کلفت عین گوشیای ۱۰ سال پیش یا گوشیای قدیمی اچ تی سی نباشه که واقعا اذیت میکنه دست رو

vahid

😂😂

Aпɢεʟ

ای جانم🌹😃

Aпɢεʟ

پرچمدار 7.4 میلی متر زدن کار هر کسی نیست🌹⁦❤️⁩

amer

7.4!واقعا عالیه لقب باریکترین گوشی پرچمدار سال 2020از ان خودش میکنه

⁦ฅ^•ﻌ•^ฅ⁩

حس میکنم امسال میخواد کارهای جالبی بکنه و محصول متفاوتی بده

Mahdi

عشقه اپل

Amir galaxy

میترکونه

Mr_asterky

به این میگن پیشرفت هم باریکتر شده هم صددرصد باتریش افزایش داده

Milad7

به سلامتی…

smartiz

Excellent

Dr.Nazer

کیفیت اتفاقی نیست…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)