حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

افزایش میزان فروش آیفون در بازار چین نسبت به سال ۲۰۱۸

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | اپل، عملکرد تجاری شرکت ها

در حالی که اکثر شرکت های خارجی سازنده موبایل در بازار چین به مشکل خورده‌اند به نظر می رسد که اپل با ارایه آیفون های ارزان تر توانسته فروش خوبی را تجربه کند به شکلی که افزایش میزان فروش آیفون در بازار چین نسبت به سال ۲۰۱۸ هستیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

افزایش میزان فروش آیفون در بازار چین

افزایش میزان فروش آیفون در بازار چین

افزایش میزان فروش آیفون در بازار چین

میزان فروش شرکت اپل در چین نسبت به سال ۲۰۱۸ حدود ۱۹ درصد (۱۸.۷ درصد) افزایش یافته است. اطلاعات موجود در این گزارش توسط آکادمی اطلاعات و ارتباطات چین (CAICT) جمع آوری شده است.

طبق اطلاعات منتشر شده، شرکت اپل ۳.۱۸ میلیون واحد از اسمارتفون های خود را در بازار وسیع چین به فروش رسانده است. پیش از این نیز اپل در بازه زمانی بین ماه سپتامبر تا اکتبر، رشد ۶ درصدی فروش اسمارتفون های خود را در بازار چینی ها شاهد بود.

پس از آمریکا، چین به عنوان دومین بازار بزرگ کوپرتینو نشین ها در نظر گرفته می شود. این شرکت با وجود کاهش تقاضا برای محصولات خود در این منطقه، فروش خوبی را قبل از شروع فصل تعطیلات چینی ها تجربه کرد. طبق آمار فروش باید گفت آیفون ۱۱ عامل اصلی افزایش میزان فروش اپلی ها بود.

گزارش مذکور نشان می دهد که ۳۸۹ میلیون واحد اسمارت‌فون در سال ۲۰۱۹ به مشتریان چینی فروخته شده است که ۱۳ میلیون واحد آن ها از اینترنت 5G پشتیبانی می کند. با نگاهی به چشم انداز آینده، انتظار می رود که با افزایش انواع گوشی های 5G سایر برند ها، تقاضاها برای تلفن های اپل کاهش یابد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که اپل می تواند در بازار چین پا بگیرد؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mohammad 13759

چیشد آخر se 2 با 5g قرار نبود داخل ces معرفی بشه یا افتاده دو سه ماه دیگه

Aпɢεʟ

آیفون ⁦❤️⁩

Chalton

سال 2020 اتفاق های زیاد در چین توسط سامسونگ میوفته.

Milad7

این آمار یکم عجیبه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)