حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش آیفون در چین با وجود کرونا اما امیدوارکننده است

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | اپل

می دانم که به دلیل ویروس کرونا تقریبا همه چیز تحت تاثیر قرار گرفته است. تهیه موبایل جدید نیز به عنوان یک اولویت کمتر نسبت به دیگر نیازها آنچنان در صدر خواسته‌های کاربران نیست و فروش محدود به موارد حیاتی می شود که کاربر موبایل خود را دیگر قابل استفاده نبیند. طبق گزارش‌ها اما گفته می شود که فروش آیفون در چین با وجود کرونا اما امیدوارکننده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

فروش آیفون در چین

آیفون ۱۱ و آیفون XR

آیفون ۱۱ و آیفون XR

آمارها حاکی از آن است که اپل در ماه گذشته میلادی ۲.۵ میلیون دستگاه گوشی آیفون در چین فروخته و عرضه کرده است. آمار و داده های منتشر شده از سوی سازمان ارتباطات و فناوری چین (CAICT) حاکی از آن است که در ماه گذشته میلادی یعنی مارس ۲۰۲۰، میزان فروش و عرضه گوشی های هوشمند در بازار چین ۲۱ میلیون دستگاه بوده است که از این میزان ۲.۵ میلیون دستگاه به گوشی های آیفون تعلق داشته است.

این بدان معناست که اپل پس از گذراندن یکی از بدترین ماه های تاریخ خود یعنی فوریه ۲۰۲۰ که تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس خطرناک و مرگبار کرونا، اعلام قرنطینه، وضع محدودیت های سختگیرانه در این کشور و تعطیلی کارخانه ها و فروشگاهها، تقاضای مشتریان و کاربران برای خریداری گوشی های موبایل به شدت افت پیدا کرده بود، توانسته بار دیگر به فروش و عرضه گوشی های آیفون در بازار چین امیدوار شود و همزمان با فروکش کردن شیوع این ویروس در این کشور پهناور که بدون شک یکی از بزرگترین و مهمترین بازارهای فروش محصولات مختلف از جمله گوشی‌های هوشمند به شمار می رود، یک روند صعودی را در میزان فروش و عرضه گوشی های آیفون تجربه کند.

بر اساس این گزارش که در رویترز آمده است، میزان فروش گوشی های آیفون در بازار چین در فوریه سال جاری میلادی تنها ۵۰۰ هزار دستگاه بوده که به معنای یک کاهش بی سابقه ۲۰ درصدی بوده است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید راهبرد آیفون ارزان در نهایت موفق بوده است؟ باید دید که آیفون SE 2020 چقدر به اپل کمک خواهد کرد.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

اگر ۴۰۰ دلار قیمت رو اعلام کنه واسه نسخه پایه ۶۴ گیگابایت واقعا فروشش فوق العاده میشه

HosseinDH

دوستان کسی خبر نداره کی قراره بیاد این گوشی ؟؟
به نظرتون من الان گوشی 7 پلاس 128 گیگ بخرم یا صبر کنم همین گوشی 9 بیاد ؟؟

دوربینش پرتره میگیره یا نمیگیره ؟

Milad7

بازار چین هم اقیانوسی هست… میتونه سرنوشت خیلی از برندها را تعیین بکنه!

lovenokia

این ارزون قیمتی فکر نکنم برایما ارزون باشهو احتمالا حدود 9 تا ۱۲ باشه. تنها مشکلش صفحهنمایش ۴.۷ بود . حداقل۵.۵ میزد خریدش وسوسه انگیز تر بود

HosseinDH

داداش چرا ارزون نباشه ؟؟ وقتی 400 دلار باشه خب به دلار الان فرضا 16 هزارتومن هم حساب کنی میشه 6 میلیون 400 ..

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)