حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نگاهی به گوشی تاشو TCL در نمایشگاه CES 2020

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | CES 2020

شرکت TCL در نمایشگاه CES 2020 از جدیدترین مدل اولیه گوشی تاشو خود رونمایی کرد که از نمایشگر انعطاف‌پذیر ۷.۲ اینچی بهره می‌برد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به گوشی تاشو TCL در نمایشگاه CES 2020 داشته باشیم.

گوشی تاشو TCL

گوشی تاشو TCL

گوشی تاشو TCL

اگرچه این گوشی در حال حاضر یک مدل اولیه کاربردی محسوب می‌شود و احتمالا مدل نهایی دقیقا چنین شکل و شمایلی نخواهد داشت، ولی روی هم رفته این شرکت نشان داده که در زمینه عرضه گوشی‌های تاشو کاملا جدی است.

مقامات این شرکت خاطرنشان کرده‌اند که آن‌ها مشغول بررسی ۳۰ تا ۴۰ طرح مختلف برای نخستین گوشی تاشو خود هستند و هنوز در این رابطه تصمیم نهایی اتخاذ نشده است. به همین خاطر فقدان دوربین سلفی و نمایشگر در بخش بیرونی این گوشی را نباید به عنوان مشکل در نظر گرفت.

اول از همه باید بگوییم که این گوشی در حالت بسته ضخامت بیشتری نسبت به موتورولا ریزر دارد ولی برخلاف گلکسی فولد، دو بخش نمایشگر به‌طور کامل روی یکدیگر قرار می‌گیرند و فاصله خالی بین آن‌ها دیده نمی‌شود. لولای این گوشی که توسط شرکت TCL توسعه پیدا کرده، در بین محکم و نرم بودن تعادل خوبی ایجاد کرده است.

همانطور که گفتیم مدل اولیه گوشی تاشو TCL از نمایشگر ۷.۲ اینچی بهره می‌برد که مبتنی بر رزولوشن ۲K است. به دلیل بزرگ بودن نمایشگر، این گوشی برخلاف موتورولا ریزر می‌تواند در بخش بیرونی نمایشگر مناسبی را تعبیه کند. در پنل پشتی آن دوربین چهارگانه به همراه فلش LED دیده می‌شود که TCL در مورد جزییات این دوربین‌ها اظهارنظر نکرده است.

به غیر از جزییات این گوشی که مطمئنا برای مدل نهایی بسیاری از آن‌ها تغییر پیدا می‌کنند، مساله مهم‌تر بحث قیمت‌گذاری گوشی تاشو TCL است. این شرکت اگرچه در این رابطه به صورت واضح اظهارنظر نکرده، ولی مدیران آن می‌گویند که قصد دارند نسبت به نمونه‌های فعلی گوشی‌های تاشو، گجت خود را با قیمت بهتری روانه‌ی بازار کنند. با توجه به اینکه این شرکت از توانایی ساخت پنل‌های تاشو بهره می‌برد، این موضوع در نهایت می‌تواند در کاهش قیمت نهایی گوشی‌های تاشو TCL مثمر ثمر واقع شود.

همچنین این شرکت تاریخ مشخصی برای عرضه گوشی تاشو خود اعلام نکرده است که احتمالا در نمایشگاه MWC 2020 جزییات بیشتری در این مورد اعلام می‌شود. در این میان، TCL نشان داده که دیگر نمی‌خواهد صرفا با برندهای زیر مجموعه خود مانند آلکاتل و بلک‌بری در بازار گوشی‌های هوشمند فعالیت داشته باشد و قصد دارد به‌عنوان یکی از برندهای پر سروصدا این حوزه شناخته شود. باید خاطرنشان کنیم که شرکت TCL در سرتاسر جهان به عرضه تلویزیون‌های باکیفیت مقرون به صرفه شهرت دارد.

نظر شما درباره گوشی تاشو TCL چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ALiKiNG

چقد بده ک شرکتت اولین گوشی تاشو با پنل منعطف رو نزده باشه و بخوای بزور ب همه بقبولونی ک فولد اولین بوده😔
چقد بده ک انقد چشمات از کار زیاد ضعیف شده باشه ک پنل منعطف رو بخونی گوشی منعطف😔
و چقدر ناراحت کنندس ک جوونای ما برای سرگرمی میرن تو دیوار آگهی چرت و پرت درج میکنن😔😔

#چال چال تو تنها نیستی
#چال چالی ما پشتتیم
#mi 9 سی پی یو سوخته واقعی

MohammadFarhaadi

#mi 9 سی پی یو سوخته واقعی
🤣🤣🤣

galaxy#

این بیشتر تبلت تاشو هست

Chalton

سلام به کاربران خوب تر.نجی نفسای چالتون چطورید؟؟؟؟؟ یه خبر دارم صبح اسکرین گرفتم ولی وقت نکردم بیام سایت
تِرونگِل های شیائومی نظرتون درباره این چیه

http://uupload.ir/files/7jkh_20200107_162440.jpg

این است شیائومی

Milad7

tcl کیفیت نداره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)