حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگر لمسی ۸۶ اینچ دل رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | دل

نمایشگر لمسی ۸۶ اینچی دل به منظور رقابت با مانیتور سرفیس هاب 2S برای محیط‌های کاری توسط این شرکت در نمایشگاه CES 2020 معرفی شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

نمایشگر لمسی ۸۶ اینچ دل

نمایشگر لمسی ۸۶ اینچ دل

نمایشگر لمسی ۸۶ اینچ دل

شرکت دل (Dell) برای رقابت با مانیتور 85 اینچی سرفیس هاب مایکروسافت مدل Surface Hub 2S یک نمایشگر لمسی تعاملی ۸۶ اینچی (دقیقا ۸۵.۶ اینچی) را با هدف استفاده در محیط‌های کاری برای کسب و کارها معرفی کرد. محصول جدید دل مجهز به پنل IPS است که از وضوح 4K پشتیبانی می‌کند.

مانیتور لمسی ۸۶ اینچی دل همچنین به پوشش ضد تابش و ضد لک مجهز شده است و دل از فناوری ComfortView برای کاهش نور آبی ساطع‌شده از صفحه نمایش در این مانیتور بزرگ خود بهره برده است. این نمایشگر غول پیکر قادر به شناسایی 20 نقطه لمس به طور همزمان است که یعنی چندین نفر می‌توانند به طور همزمان از قسمت‌های مختلف صفحه نمایش استفاده کنند.

مانیتور لمسی تعاملی دل از دو اسپیکر 20 وات بهره می‌برد. دل در بخش اتصالات نیز کم نگذاشته است و مانیتور جدید خود را به چند پورت مختلف HDMI، USB Type-A، USB Type-B و یک پورت USB Type-C مجهز کرده است که می‌توانید برای شارژ دستگاه‌های دیگر نیز از آن استفاده کنید و همچنین پورت DisplayPort نیز در این دستگاه تعبیه شده است.

مانیتور لمسی 86 اینچی دل دارای به اصطلاح «مغز» داخلی نیست، اما مشتریان می‌توانند از Dell OptiPlex Micro PC استفاده کرده و آن را روی پنل پشتی دستگاه نصب کنند. مشخصات مانیتور لمسی تعاملی دل به حدی است که مشتریان تجاری را وسوسه کند تا به سراغ محصولاتی مانند سرفیس هاب 2S مایکروسافت نروند. دل اعلام کرده است که 10 آوریل 2020 مانیتور لمسی جدید خود را وارد بازار خواهد کرد، اما قیمت آن را هنوز اعلام نکرده است.

نظر شما درباره نمایشگر لمسی ۸۶ اینچی دل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Chalton

👍

Milad7

دل نماد کیفیته 🙂

Amir galaxy

فوق العاده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)