حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تلویزیون بدون قاب سامسونگ در CES 2020 معرفی خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | CES 2020، تلویزیون، سامسونگ

طبق جدیدترین شنیده ها به احتمال زیاد شرکت سامسونگ برای اولین بار در دنیا از یک تلویزیون کاملا بدون قاب رونمایی خواهد کرد. تلویزیون بدون قاب سامسونگ در CES 2020 معرفی خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

تلویزیون بدون قاب سامسونگ

تلویزیون بدون قاب سامسونگ در CES 2020

تلویزیون بدون قاب سامسونگ در CES 2020

سامسونگ به زودی ممکن است در نمایشگاه CES 2020 به قول خود در مورد تلویزیون‌های بدون حاشیه عمل کند.

منابع موثق می‌گویند که این شرکت قصد دارد در اوایل ژانویه یک تلویزیون بدون قاب و حاشیه را در نمایشگاه CES 2020 معرفی کند و گفته می‌شود تولید انبوه آن از ماه فوریه آغاز می‌شود.

در حالی که جزئیات دقیق‌تری در دسترس نیست، گفته می‌شود طراحی این تلویزیون به گونه‌ای است که صفحه نمایش و بدنه اصلی به حدی نزدیک به هم جوش خورده‌اند که تلویزیون بدون قاب دیده می‌شود. این فناوری برای تلویزیون‌های ۶۵ اینچ و بزرگتر به کار می‌رود.

یکی از این منابع موثق می‌گوید: منظور ما از بین رفتن کامل قاب است و این تلویزیون اصلا حاشیه‌ای ندارد.

شرکت سامسونگ هنوز هیچ چیزی را تأیید نکرده است، با این وجود دلایلی وجود دارد که کارشناسان معتقدند این شایعه ممکن است بیش از حدس و گمان باشد. چرا که سامسونگ در ابتدای سال ۲۰۱۹ از نام تجاری “Zero Bezel”(بدون قاب) پرده برداشت. البته هیچ تضمینی نیست که این تلویزیون را در CES مشاهده کنیم، اما این نمایشگاه اغلب مکان مورد علاقه سامسونگ برای معرفی تلویزیون‌های جدید خود بوده است.

دور از تصور نیست که تلویزیون‌های بدون حاشیه گران باشند. سامسونگ تراشه لازم را برای پشتیبانی از کیفیت ۸K توسعه داده است و ترکیب آن با یک طراحی یک صفحه بزرگ بدون قاب می‌تواند منجر به توسعه تلویزیون‌های ۸K شود.

در نهایت سامسونگ یک تیزر مبهم برای حضور خود در نمایشگاه CES منتشر کرده که می‌توان رونمایی از تلویزیون بدون قاب را از آن برداشت کرد. باید دید هفته آینده در لاس وگاس چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

منتظر تلویزیون بدون قاب سامسونگ در CES 2020 هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

سامسونگ توی سال ۲۰۲۰ ،دوره جدید رو با قدرت شروع میکنه

ɢᴏᴏᴅ ʙᴏʏ

زیباست😍

Chalton

فوق‌العاده و زیبا خواهد بود،واقعا اگه سامسونگ نبود الان دنیای تکنولوژی خیلی خیلی عقب بود.

Milad7

حیف که داخل ایران قیمت فضایی دارن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)