حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تلویزیون شفاف ال جی و نمونه رول شونده جدید در نمایشگاه CES 2020 رونمایی خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 6 دیدگاه | CES 2020، ال‌جی، تلویزیون

سال گذشته در نمایشگاه CES 2019 شاهد رونمایی از محصول فوق العاده جذابی تلویزیون لول شدنی ال جی با نام Signature OLED TV R بودیم. امسال اما می شنویم که تلویزیون شفاف ال جی و نمونه رول شونده جدید در نمایشگاه CES 2020 رونمایی خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

تلویزیون شفاف ال جی

ال‌جی همچنین قصد داد تا تعدادی محصول را برای کابین بالگردها عرضه کند. این محصولات شامل یک نمایشگر 55 اینچی شفاف Full HD OLED می‌شوند که در تصویر بالا نیز قابل مشاهده است.

یک محصول دیگر نیز شامل سری 55 اینچی دیوارهای تصویری OLED بوده که در کابین هواپیماهای لوکس قابل نصب است. همچنین یک نمایشگر 65 اینچی UHD OLED خم‌شونده نیز در این فهرست قرار داشته که از هر دو طرف انعطاف‌پذیر بوده و مخصوص کابین درجه یک هواپیماها طراحی شده است.

شرکت ال جی قصد دارد در نمایشگاه CES 2020 که هفته آینده آغاز می‌شود، از جدیدترین نمایشگر خود که قابلیت لوله شدن را دارد، رونمایی کند.

نمایشگر ۶۵ اینچی جدیدی که این شرکت نامی قصد رونمایی از آن در CES 2020 را دارد، “UHD OLED ” است که کاربران می‌توانند هر زمان که می‌خواهند آن را از بالا به پایین باز کرده و در صورت عدم نیاز نیز آن را لوله کنند.

به نظر می‌رسد هدف شرکت “ال جی” توسعه نمایشگرهایی است که افراد بتوانند در مکان‌های کوچک نیز از آن استفاده کنند، به گونه‌ای که نمایشگر مکان زیادی از محیط را اشغال نکند.

البته این تنها محصول شرکت “ال جی” برای ارائه در این نمایشگاه نیست؛ چراکه این شرکت قصد دارد چند نمایشگرجدید دیگر را نیز به نمایش بگذارد که می‌توان به نمایشگر ۵۵ اینچی OLED برای کابین هواپیما، نمایشگر ۵۵ اینچی OLED با کیفیت Full HD که به عنوان یک جداکننده راهرو و صفحه نمایش عمل می‌کند و یک صفحه نمایش OLED شصت و پنج اینچی UHD که برای قسمت فرست کلس هواپیما طراحی شده است، اشاره کرد.

به نظر می‌رسد که کسانی که توان خرید تلویزیون‌های سری Signature OLED TV را دارند، همان کسانی باشند که از دیوارهای تصویری داخل هواپیماهای لوکس لذت می‌برند. اما خوشبختانه این فناوری‌ها روزبه‌روز ارزان‌تر شده و تعداد بیشتری از مردم عادی قادر خواهند بود تا چنین محصولاتی را خریداری کنند.

نظر شما درباره این محصولات چیست؟ منتظر نمایشگاه CES 2020 هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

در حیطه ی توسعه ی تکنولوژی های لازم در تولید انواع و اقسام پنل های نمایشگر و تلویزیون ، الجی حرف اول رو میزنه و این موضوع در چند سال اخیر ثابت شدست.

m.b

عنوان مطلب رو که خوندم فکر کردم اشتباهی در نوشتن شده… آفرین بر ال‌جی…

_V_

عالیه

قطب پنل های نمایشگر کره جنوبی

Milad7

ال جی و سامی بهترین تولید کنندگان تی وی هستند

ɢᴏᴏᴅ ʙᴏʏ

عجب چیزیه من همه مانیتور هامو الجی انتخاب میکنم یا اپل 🌹

Amir galaxy

یه مانیتور ال‌جی دارم مال ۲۰۱۴ آخ نگفته !!!‌‌‌‌!!!!!!😂👌

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)