حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ ممکن است از تلویزیون اولد رول شونده خود به زودی رونمایی کند

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

اخبار جدید می‌گویند سامسونگ شاید در حال برنامه‌ریزی برای عرضه تلویزیون اولد رول شونده‌ای باشد که می‌تواند با رقیب دیرینه‌اش ال‌جی رقابت کند. این محصول جدید مورد بحث یک تلویزیون QD-OLED قابل لوله شدن خواهد بود، چیزی که ال‌جی در حال حاضر ارائه کرده است.

سامسونگ ممکن است از تلویزیون اولد رول شونده خود به زودی رونمایی کند

قابلیت های تلویزیون اولد رول شونده ال‌جی

بر اساس گزارش منبع، پایگاه های خبری نزدیک به این موضوع ادعا کرده‌اند که این غول فناوری کره جنوبی در حال حاضر روی نسل بعدی پنل های QD-OLED کار می‌کند. در واقع انها می‌گویند که هدف سامسونگ کاهش استفاده از زیر لایه های شیشه ای از دو لایه فعلی به یک لایه است. پس از آن امکان ایجاد یک نسخه جدید با قابلیت انعطاف پذیری بیشتر را فراهم می‌کند. واحد نمایشگر سامسونگ که این نوع جدید از فناوری نمایشگر را توسعه می‌دهد به نتایج مطلوبی رسیده است. و این موضوع به این معناست که به زودی، سامسونگ الکترونیکس می‌تواند یک تلویزیون رول شونده را به بازار عرضه کند.

تلویزیون رول شونده ال جی با نام Signature OLED TV R رسما به بازار عرضه خواهد شد | CES2019

تلویزیون اولد لوله شونده سامسونگ ممکن است ارزان‌تر باشد

در حال حاضر، تنها تلویزیون تجاری موجود با صفحه نمایش قابل چرخش، سری اولد ال‌جی است. این مدل در نمایشگاه CES 2019 معرفی شد و یک سال بعد در بازار عرضه شد. با این حال، با وجود اینکه محصولی کاملاً چشم نواز و نوآورانه است. اما مدل 65 اینچی به تنهایی 87000 دلار آمریکا قیمت دارد. به عبارت دیگر، هنوز هم برای تولید انبوه یا در دسترس بودن آن بسیار گران است.

بنابراین، ممکن است مدل رول شونده عرضه شده توسط سامسونگ ارزان تر از تنها گزینه موجود در بازار در حال حاضر باشد. با این حال، با توجه به قیمت تلویزیون های QD-OLED، بعید به نظر می‌رسد که چنین مدلی بسیار مقرون به صرفه باشد. به خاطر داشته باشید که این هنوز فقط یک گزارش تایید نشده است. بنابراین فعلاً این خبر را با احتمال خطا تصور کنید و منتظر اخبار بیشتر باشید.

 

به نظر شما چرا سامسونگ تا به حال رقیبی برای تلویزیون اولد رول شونده ال‌جی ارائه نکرده است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری