حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۰ ال جی جی ۷ وان رسما ارایه شد

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | آپدیت اندروید ۱۰، ال‌جی

سال گذشته ال جی از نخستین گوشی هوشمند خود تحت پروژه اندروید وان رونمایی کرد. ال جی جی ۷ وان نخستین محصول این شرکت برای پروژه اندروید وان است که به صورت پیش‌فرض به اندروید ۸.۱ مجهز شده بود حالا آپدیت اندروید ۱۰ آن ارایه شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آپدیت اندروید ۱۰ ال جی جی ۷ وان صحبت کنیم.

آپدیت اندروید ۱۰ ال جی جی ۷ وان

آپدیت اندروید ۱۰ ال جی جی ۷ وان

آپدیت اندروید ۱۰ ال جی جی ۷ وان

این محصول سه ماه بعد از رونمایی و حتی قبل از دریافت آپدیت اندروید جدید توسط پرچم‌داران ال‌جی به اندروید ۹ آپدیت شد. حالا نیز این گوشی هوشمند دومین آپدیت سیستم عامل خود را دریافت می‌کند که اندروید ۱۰  را به همراه دارد.

به گزارش XDA-Developers کاربران کانادایی گوشی ال جی جی ۷ وان توانسته‌اند آپدیت اندروید ۱۰ را دریافت کنند. یک اسکرین شات منتشر شده از این گوشی نشان می‌دهد که حجم فایل آپدیت اندروید ۱۰ ال جی جی ۷ وان ۷۴۱ مگابایت بوده و همراه با وصله امنیتی ماه نوامبر اندروید است. در لیست زیر می‌توانید تمام تغییرات موجود در آپدیت اندروید ۱۰ ال جی جی ۷ وان را مشاهده کنید.

  1. ۱- بهبودها و تغییرات آپدیت اندروید ۱۰ ال جی جی ۷ وان
  2. ۲- ارتقا نسخه سیستم عامل اندروید
  3. ۳- بهبود عملکرد دوربین
  4. ۴- کارایی بهبود یافته از طریق Google Patch
آپدیت اندروید ۱۰ ال جی جی ۷ وان

آپدیت اندروید ۱۰ ال جی جی ۷ وان

ال جی جی ۷ وان توانست آپدیت اندروید ۱۰ را زودتر از سایر گوشی‌های این شرکت دریافت کند، زیرا این مدل از نسخه خام اندروید استفاده می‌کند و عضوی از پروژه اندروید وان است. به همین دلیل در این گوشی هوشمند شاهد استفاده از رابط کاربری اختصاصی ال‌جی نیستیم. این آپدیت احتمالا آخرین آپدیت بزرگ ال‌جی جی 7 وان خواهد بود، با این حال ال‌جی موظف است وصله‌های امنیتی را تا دوازده ماه آینده منتشر کند.

از جمله مشخصات ال جی جی 7 وان می‌توان به نمایشگر 6.1 اینچی با وضوح 3120 در 1440 پیکسل اشاره کرد. این نمایشگر از HDR10 و دالبی ویژن نیز پشتیبانی می‌کند.

در قلب جی 7 وان چیپست اسنپدارگون 835 قرار گرفته است که با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. این گوشی از یک دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی استفاده می‌کند. از دیگر قابلیت‌های G7 One می‌توان به اسکنر اثر انگشت، کلید اختصاصی NFC، گوگل اسیستنت و بلوتوث 5 اشاره کرد.

ال جی جی 7 وان از فناوری شارژ سریع Quick Charge 3.0 و شارژ بی‌سیم برای باتری 3 هزار میلی‌امپر ساعتی خود استفاده می‌کند. از دیگر امکانات این گوشی می‌توان به Quad DAC، اسپیکرهای Boombox و کسب گواهی IP68 اشاره کرد.

شما ال جی جی ۷ وان دارید؟ آپدیت اندورید ۱۰ آن را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Chalton

بعد از چند وقت اسم الجی رو تو سایت دیدیم🤣

Amir7090

😆😆😆منم اومدم ببینم گوشیش چه شکلیه…یجوری کنجکاو شدم

online_wireless

الجی داره فراموش میشه و مقصر مدیران این شرکته، امیدوارم هم الجی هم سونی به جایگاه اصلیشون برسن

Milad7

ال جی برند دوست داشتنیی هست 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)