حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال جی جی 7 وان (G7 One) و ال جی جی 7 فیت (G7 Fit) معرفی شدند

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | ال‌جی، برترین‌های ترنجی

ال جی امروز و کاملا بدون سر و صدا یا لو رفتنی دو موبایل جدید معرفی کرد که به نوعی با استفاده از نام LG G7 می خواهند در بازار میان رده و میان رده لوکس برای خود جولان بدهند. ال جی جی 7 وان (G7 One) و ال جی جی 7 فیت (G7 Fit) معرفی شده اند و در ادامه با هم با آن ها آشنا خواهیم شد، با ترنجی همراه باشید.

ال جی جی 7 وان (LG G7 One)

ال جی جی 7 وان

ال جی جی 7 وان

ال جی جی 7 وان (LG G7 One) میان رده لوکسی است که با چیپست اسنپدراگون 835 ارایه می شود و همانطور که از نامش حدس زده اید و اگر حدس نزده اید، روی قاب پشتی می توانید ببینید، این دستگاه جزئی از برنامه اندروید وان (Android One) است، با اندروید 8.1 ارایه می شود و به اندروید 9 نیز به زودی ارتقا پیدا خواهد کرد. در حقیقت با این چیپست می تواند شبیه به ال جی وی 30 باشد اما با این تفاوت که خب این دستگاه یک دوربین اصلی دارد! یعنی دوربین اصلی تکی دارد!

دوربین اصلی ال جی G7 One یک دوربین 16 مگاپیکسلی با f/1.6 است و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با f/1.9 که زاویه دید 80 درجه ای دارد. به هر حال می توان انتظار داشت که کیفیت خوبی داشته باشند اما خیلی ترندی نیستند، به هر حال عقل مردم به چشم آن ها هم هست، نمی پرسند این دوربین دوم 2 مگاپیکسلی است و نقش نخودی دارد یا خیر، اما دوربین سلفی دوگانه را دوست دارند. دوربین دوگانه اصلی را نمی پرسند که دوربین دوم دقیقا چیست اما حضورش را دوست دارند.

نمایشگر 6.1 اینچی QHD+ با بریدگی نمایشگر LG G7 One را شبیه به ال جی جی 7 نگاه می دارد و خب این شاید بزرگترین نقطه قوت دستگاه باشد. حسگر اثرانگشت هم نه اینجا، که روی قاب پشتی است!

در کمال تعجب فقط انتخاب 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی اینجا موجود است ولی پشتیبانی از کارت حافظه برای شما ارایه می شود. باتری 3000 میلی آمپری با شارژ سریع 3.0، گواهی مقاومت نظامی و مقاومت در برابر آب و خاک با استاندارد IP68، صدای با کیفیت با Quad DAC و DTS:X از جمله مواردی است که یک چشم باز و غیر اشباع شده با موبایل های پر زرق و برق امروزی را می خواهد که کمی پولش هم اضافه کرده باشد (!) و آن را بخرد.

ال جی جی 7 فیت (LG G7 Fit)

ال جی جی 7 فیت

ال جی جی 7 فیت

ال جی اما دوست دارد که از چیپست میان رده استفاده نکند و چیپست های پرچمدار چند سال قبل را به کار ببرد! ال جی جی 7 فیت (LG G7 Fit) با اسنپدراگون 821 آمده تا یاد ال جی جی 6 یعنی پرچمدار 2 سال پیش را زنده کند، در حقیقت پرچمداری که زمان خودش هم پرچمدار نبود چون چیپست اسنپدراگون 835 را نداشت! اسنپدراگون 821 در قلب پرچمدارهای سال 2016 می تپید.

نمایشگر ال جی جی 7 فیت 6.1 اینچی با رزلوشن QHD+ است و همانند دیگر مدل معرفی شده، بریدگی دارد. در حقیقت این تنها وجه شبه بین خانواده ال جی جی 7 است. البته تا از یاد نبرده ایم بگوییم که بلندگوی Boombox نیز در هر سه دستگاه یکسان است و این به معنی صدای بلند اما تکی است.

در بخش دوربین LG G7 Fit اما یک دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی دارد و با f/2.2 و یک دوربین 8 مگاپیکسلی سلفی با f/1.9 دارد که من حداقل امیدوارم بودم گشودگی دیافراگم آن ها جا به جا می بود!

ال جی جی 7 فیت با حافظه رم و داخلی 4 و 32 گیگابایتی ارایه می شود که یک مدل فیت + (Fit +) هم دارد و همانطور که حدس زده اید، همانند عادت ال جی این یعنی حافظه داخلی آن بالاتر است و اینجا به 64 گیگابایت می رسد. پشتیبانی از کارت حافظه جانبی نیز وجود دارد.

پشتیبانی از Quad DAC و گواهی IP68 برای ال جی جی 7 فیت (LG G7 Fit) هم وجود دارد و باتری 3000 میلی آمپری دیگر شباهت آن با ال جی جی 7 وان است. این دستگاه با اندروید 8.1 ارایه می شود اما جزئی از برنامه اندروید وان نیست.

نظر شما چیست؟ این دو میان رده یا به نوعی پرچمدار قدیمی می توانند جذاب باشند؟ برای شما جذاب بودند؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Naranj

خوشم میاد الجی روی همه گوشیهاش پنل کواد اچ دی با اسپیکر باکیفیت میذاره
اسلات حافظه/ لیسانس نظامی و جک هدفون هم همینطور

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)