حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۰ ال جی برای این گوشی ها ارایه می شود

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | آپدیت اندروید ۱۰، ال‌جی

ال جی در ارایه آپدیت اندروید ۱۰ کند عمل کرده است. در حقیقت این شرکت در ارایه سه آپدیت اساسی، از اندروید ۷ به این سو افت محسوس داشته و شاید این به دلیل کاهش فروش آن هم باشد. اگر شما گوشی ال جی دارید بد نیست بدانید که آپدیت اندروید ۱۰ ال جی برای این گوشی ها ارایه می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

آپدیت اندروید ۱۰ ال جی

آپدیت اندروید ۱۰ ال جی

آپدیت اندروید ۱۰ ال جی

دیروز ال‌جی به صورت رسمی اعلام کرد که علاوه بر دو گوشی LG G8 ThinQ و LG V50 ThinQ 5G بروزرسانی اندروید ۱۰ را برای ۹ گوشی دیگر خود را نیز در طی سال جاری میلادی عرضه خواهد کرد.

این آپدیت که شامل رابط کاربری اختصاصی ال جی یو ایکس ۹ نصب شده روی اندروید ۱۰ می‌شود به ترتیب از ماه آینده میلادی تا اواخر سال برای گوشی‌های این شرکت عرضه شده و محصولات سری G، سری Q و سری ارزان‌تر K را شامل می‌شود.

اولین آپدیت برای نسخه بین‌المللی LG V50 از راه خواهد رسید و باید از کمتر از سه هفته دیگر منتظر آن باشیم. در ادامه راه این شرکت گوشی بسیار پرکاربرد و خوش ساخت LG G8X را در فصل بعد از آن بروزرسانی خواهد کرد.

موج سوم آپدیت مشمول دو گوشی LG G7 و LG G8S و همچنین گوشی LG V40 خواهد شد و در انتهای سال (سه ماهه چهارم) چهار گوشی LG K50S، LG K40S و LG K50 و همچنین LG Q60 بروزرسانی خواهند شد تا این چرخه تکمیل شود.

رابط کاربری ال جی یو ایکس ۹ (LG UX 9.0) با شباهت قابل توجه به One UI سامسونگ رسما معرفی شد

شرکت ال‌جی در ادامه سال همه گوشی‌هایی که معرفی می‌کند به صورت پایه با نسخه اندروید ۱۰ به بازار عرضه خواهند شد و اگر تغییر بزرگی در برنام‌های شرکت ایجاد نشود به احتمال فراوان هیچ تغییری در روند بروزرسانی نخواهیم داشت.

شما موبایل ال جی دارید؟ دستگاه شما در لیست دریافت کننده های آپدیت اندروید ۱۰ این شرکت بود؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

عشقه الجی

Milad7

ال جی 😡

Milad7

استیکر قلب فرستادم چرا این اومد 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)