حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

افزایش کیفیت دوربین سامسونگ گلکسی ای ۵۰ با آپدیت جدید آذر ماه ۹۸

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

گلکسی ای ۵۰ سامسونگ بدون شک یکی از بهترین گوشی‌های میان‌رده بازار به حساب می‌آید. این دستگاه دارای دوربین سه گانه است که از مهمترین فاکتورهای فروش آن بوده و سامسونگ حالا می خواهد آن را بهتر کند. امشب شاهد افزایش کیفیت دوربین گلکسی ای ۵۰ با آپدیت جدید آذر ماه ۹۸ هستیم و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

افزایش کیفیت دوربین گلکسی ای ۵۰

آپدیت سامسونگ گلکسی ای ۵۰

آپدیت سامسونگ گلکسی ای ۵۰

به‌تازگی آپدیت جدیدی برای گلکسی ای ۵۰ ارائه شده است که تجربه عکاسی آن را بهبود می‌بخشد و در کنار آن پایدار Wi-Fi بهتر شده و قابلیتی تحت عنوان Smart Capture نیز به آن اضافه شده است.

در حال حاضر، این آپدیت تنها در هند ارائه شده است و حجم آن کمی بیشتر از 640 مگابایت می‌باشد. شماره نسخه این به‌روزرسانی A505FDDU3ASL5 است و آپدیت امنیتی ماه دسامبر را نیز با خود به همراه دارد. همانطور که در توضیحات این آپدیت مشاهده می‌کنید، کیفیت دوربین و ثبات تصویر بهبود پیدا خواهد کرد و قابلیت Smart Capture اضافه شده در این آپدیت به کاربران اجازه می‌دهد تا اسکرین‌شات‌های طولانی‌تری ثبت کنند، به آنها یادداشت اضافه کرده و مستقیماً از برنامه گالری به اشتراک بگذارند. دیگر بهبود اعمال شده در آپدیت جدید، همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم، در اتصال Wi-Fi می‌باشد.

طبق برنامه‌ریزی‌های سامسونگ، آپدیت One UI 2.0 با اندروید 10 قرار است که در ماه اپریل سال 2020 (اوایل بهار) برای Galaxy A50 ارائه شود، اما سامسونگ در چند هفته گذشته سریع‌تر از برنامه تنظیم شده آپدیت‌های سیستم عاملی را برای گوشی‌های دیگر ارائه کرده است. حالا باید دید که آیا کاربران گلکسی A50 هم از این نظر خوش‌شانس خواهند بود یا خیر.

شما گلکسی ای ۵۰ دارید؟ این آپدیت را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Chalton

واقعا سامسونگ کارش درسته،احترام به مشتری حرف اول و آخر سامسونگ است.
.
.
.
از می 9 چخبر؟ 🤪
مسخره ترین باگ دنیا با گوشی های شیائومی.
می 9 لایت که مشکل ای سی شارژ داشت اینم ار می 9 که قبلا مشکل صدا داشت،وقتی هندزفری رو وصل میکردی و در میاوردی صدا کلا قطع میشد و باید گوشی رو روشن خاموش میکردی،الان هم این مشکل مسخره.🤔

Mahdi

گوشی = بمب
گوشی با عدد ۷ در مدل

Chalton

چند وقت دیگه خبر میاد گوشی های شیائومی در آپدیت جدید هنگام شب فرار می‌کنند 😂

afsoon

ای۵۰ 😂با آپدیت ها هیچ بهبودی پیدا نکرد .دوربینش توی روز راضی کننده هست اما ثبت جزییات ضعیف .حتی با آپدیت ها و فعال کردن حالت نایت مود توی شب یکی از ضعیف ترین عملکرد ها رو داره .این آپدیت ها هم هیچی رو عوض نکرد و نخواهد کرد حالا هر چی میخاد آپدیت بده

Milad7

کسی تست کرده واقعا بهتر شده؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)