حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سیستم عامل اندروید تی وی ۱۰ (Android TV 10) به طور رسمی معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | Android

گوگل نشان داد که سیستم عامل محبوب «اندروید تی وی» را فراموش نکرده و سیستم عامل اندروید تی وی (Android TV 10) منتشر شد. این سیستم عامل با ویژگی‌های جدید، آماده به‌روزرسانی در تلویزیون‌های اندرویدی و هوشمند است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

سیستم عامل اندروید تی وی ۱۰

اندروید تی وی ۱۰

اندروید تی وی ۱۰

گوگل رسما خبر انتشار سیستم عامل اندروید تی وی ۱۰ را اعلام کرد. یکی از نکات منفی Android TV 10، عدم ویژگی‌های جدید قابل توجه به نسبت نسخه پیشین، یعنی اندروید تی وی 9 است. اندروید تی وی 10 از رابط HDMI 2.1 پشتیبانی کرده و این مسئله برجسته‌ترین به‌روزرسانی اندروید تی وی به حساب می‌آید.

برخی رسانه‌ها ادعا می‌کنند که گوگل منابع زیادی را چه از نظر انسانی و چه از نظر مادی برای توسعه اندروید تی وی 10 قرار نداده است. با این وجود اندروید تی وی همچنان قابلیت‌های لازم به منظور رقابت با سیستم عامل‌های Samsung Tizen و LG WEB OS را داراست. اندروید تی وی 10 منتشر شده اما ارائه به‌روزرسانی آن برای تلویزیون شما، به سازنده تلویزیون بستگی دارد. به عنوان مثال شرکت‌هایی نظیر انویدیا و فیلیپس به‌روزرسانی ها را به سرعت منتشر می‌کنند. از آنجایی که انویدیا به تازگی کنسول‌های سرگرمی Shield را منتشر کرده است، به سرعت در پی به‌روزرسانی سیستم عامل اندرویدی آنها خواهد رفت.

اندروید تی وی ۱۰

اندروید تی وی ۱۰

گوگل اعلام کرده است که اندروید ۱۰ بر به‌روزرسانی های اصلاحی و امنیتی تمرکز دارد. به گفته گوگل، اندروید تی وی ۱۰ با استفاده بهتر از سخت افزار تلویزیون‌ها، عملکرد را بهبود می‌بخشد. اندروید تی وی ۱۰ از سیستم رمزنگاری TLS 1.3 بهره می‌برد که رمزنگاری‌های پیشین را به چالش می‌کشد. مشاور امنیتی گوگل در اشاره به برخی از قابلیت‌های امنیتی این سیستم عامل تلویزیونی گفت: برخی لایه‌های امنیتی در Android TV 10 تقویت شده و نفوذ احتمالی به آنها بسیار دشوار است.

نظر شما چیست؟ تلویزیون هوشمند برای شما مهم است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

قیمت؟!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)