حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویژگی Continue Watching یوتیوب به زودی به نسخه وب این پلتفرم اضافه خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شبکه‌های اجتماعی

بی شک یوتیوب را باید محبوب‌ترین پلتفرم انتشار ویدیو دانست. این پلتفرم قابلیت‌های جذاب و کاربردی مختلفی ارائه می‌دهد. اخیرا اخباری منتشر شده است که ویژگی Continue Watching یوتیوب، به نسخه وب این پلتفرم اضافه خواهد شد. به واسطه این قابلیت ویدیوهایی که به صورت نصفه و نیمه در مرورگر وب، پخش شده است، از طریق گوشی هوشمند از سر گرفته خواهد شد. البته تا این لحظه، هنوز رسماً ویژگی Continue Watching یوتیوب منتشر نشده است. گفته می‌شود که این ویژگی جدید، در Android TV نیز پشتیبانی خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

ویژگی Continue Watching یوتیوب چیست؟!

اخیرا گزارش شده است که یوتیوب ویژگی جدیدی را تحت عنوان Continue Watching یا “ادامه تماشا” اضافه خواهد کرد. این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد که از طریق مینی‌ پلیر یوتیوب، به تماشای ادامه ویدیوها از تلفن و سایر دستگاه‌های متصل به وب بپردازند. ممکن است که کاربران ویدئویی را تا حدی در یوتیوب اندروید یا iOS تماشا کنند و سپس آن ویدیو را ببندند. به کمک این ویژگی جدید می‌توانید با بازکردن یوتیوب در وب، ادامه تماشای همان ویدیو را از سر بگیرید.

ویژگی Continue Watching یوتیوب

ویدئو در گوشه سمت راست پایین وب سایت یوتیوب نمایش داده می‌شود و متن “Continue Watching” در زیر عنوان ویدئو در مینی‌ پلیر ظاهر می‌شود. YouTube در سال ۲۰۱۸ ویژگی Miniplayer را برای همه کاربران دسکتاپ عرضه کرد. بدین ترتیب این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا یک ویدیو را در پنجره‌ای کوچک‌تر و در پایین صفحه جمع کنند تا همزمان بتوانند در YouTube به گشت و گذار بپردازند.

آموزش دانلود رایگان ویدیو از یوتیوب

قابلیت Clip یوتیوب اجازه به اشتراک گذاشتن بخشی از ویدیو را ارایه کرد

ویژگی تصویر در تصویر یوتیوب iOS سرانجام به این سیستم عامل اضافه شد

 

عرضه این ویژگی جدید در YouTube، اولین بار توسط وب سایت خبری 9to5Google گزارش شد. بر اساس این گزارش، کاربران می‌توانند با مینی‌ پلیر یوتیوب، به ادامه تماشای فیلم‌ها از تلفن خود و سایر دستگاه‌ها در وب ادامه دهند. این پخش کننده ویدئویی کوچک با دکمه پخش همراه خواهد بود تا از جایی که کاربر ویدیو را متوقف کرده است، ادامه یابد. با کلیک بر روی هر نقطه در پنجره شناور، کاربر به صفحه اصلی آن ویدیو منتقل خواهد شد.

 

قابلیت “ادامه تماشا” برای Android TV نیز در دسترس است

بر اساس گزارش‌های که تا این لحظه منتشر شده است، ویژگی جدید یوتیوب برای Android TV نیز کار خواهد کرد. کاربران برای فعال کردن همگام سازی باید به همان حساب Google وارد شوند. البته یوتیوب به طور رسمی، عرضه این ویژگی را اعلام نکرده است. وب سایت خبری Gadgets 360 نیز نتوانست وجود این ویژگی جدید را در وب سایت YouTube تأیید کند. از سوی دیگر، یوتیوب همچنین در حال آزمایش ویژگی جدیدی نیز می‌باشد. این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد فیلم ها را در مرورگر وب دسکتاپ خود دانلود کنند. این ویژگی به عنوان یک ویژگی آزمایشی برای مشترکین ویژه تا ۱۹ اکتبر (۲۷ مهرماه) در دسترس قرار خواهد گرفت. اما احتمالاً یوتیوب به زودی آن را به طور رسمی عرضه می کند.

پر بازدید ترین ویدیو یوتیوب چیست؟

پخش 8K یوتیوب Android TV به زودی اضافه خواهد شد

نظر شما در این مورد چیست؟ این از پلتفرم یوتیوب استفاده می‌کنید؟ به نظر شما این قابلیت تا چه اندازه می‌تواند مفید و کاربر باشد؟ به نظر شما یوتیوب باید چه قابلیت‌های دیگری نیز به پلتفرم ویدیویی خود بیافزاید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان