حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی Mi Box 4S Max مجهز به Android TV را با پشتیبانی از نمایش محتوای 8K معرفی کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | تلویزیون، شیائومی

شیائومی به‌تازگی و در سکوت خبری، یک ستاپ‌باکس جدید با نام Mi Box 4S MAX را در چین معرفی کرده است. Mi Box 4S MAX یک ستاپ‌باکس هوشمند است که به‌عنوان جانشین Mi TV Box 4 که در سال 2018 عرضه شد، شناخته می‌شود. این ستاپ‌باکس با قیمت مقرون‌به‌صرفه 75 دلاری خود، مشخصات قابل‌توجهی نسبت‌به رقبای خود ازجمله بهره‌مندی از 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی و همچنین نمایش محتوای 8K را ارائه می‌کند.

شیائومی Mi Box 4S Max

Mi Box 4S Max که به‌طور رسمی در چین معرفی شده است، ظاهری نسبتاً مشابه با نسل‌های قبلی خود دارد، اما به‌صورت استاندارد با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه می‌شود. با توجه به محدودیت‌های ذخیره‌سازی و عملکرد ناامیدکننده Chromecast گوگل با Google TV، شیائومی تصمیم گرفته است اطمینان حاصل کند که این مشکلات در ستاپ‌باکس جدید خود وجود ندارد.

شیائومی Mi Box 4S Max

شیائومی Mi Box 4S Max

Mi Box 4S Max از یک پردازنده Amlogic S905X3 بهره برده که خود از Amlogic Video Engine 10 استفاده می‌کند. متأسفانه، این بدان معناست که کدک AV1 در اینجا پشتیبانی نمی‌شود، اما شیائومی می‌گوید که همچنان می‌توان محتوای نمایش را با رزولوشن 4K و نرخ 60 فریم و حتی در رزولوشن 8K، بدون ذکر فریم‌ریت آن، پخش کند.

ورودی و خروجی‌ها شامل پورت HDMI 2.1، پورت USB 3.0، به‌علاوه یک کنترل از راه دور داخل جعبه است که گفته می‌شود از Google Assistant ازطریق میکروفون داخلی پشتیبانی می‌کند. این موارد، همگی یک تخصیص کاملاً استاندارد برای دستگاه پخش خانگی مانند این دستگاه است. MIUI برای تلویزیون در اینجا بر اساس Android TV نصب شده است، اما ازآنجایی‌که درحال‌حاضر فقط در چین در دسترس است، تعدادی از محبوب‌ترین سرویس‌های پخش غربی در آن در دسترس نیستند.

شیائومی، ستاپ‌باکس Mi Box 4S Max را با قیمت 499 یوان (75 دلار) در Jingdong (JD.com) در چین در دسترس قرار داده؛ اگرچه ممکن است این قیمت وسوسه‌انگیز به‌نظر برسد، اما مشخص نیست شیائومی این دستگاه را در خارج از چین عرضه خواهد کرد یا خیر.

درنهایت، دیدگاه شما پیرامون Xiaomi Mi Box 4S Max با قیمت و قابلیت‌های مناسب آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی