حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

Google Assistant در Android TV در دسترس قرار گرفت

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | گوگل

Google Assistant که در گذشته برای پلتفرم‌های اندروید، iOS و دستگاه‌های Google Home در دسترس قرار گرفته بود، حالا در Android TV نیز در دسترس قرار گرفت. دستیار صوتی گوگل ابتدا برای کسنول‌های Nvidia Shield TV در دسترس قرار خواهد گرفت و در ماه‌های آینده، برای تلویزیون‌های Bravia سونی که از پلتفرم Android TV پشتیبانی می‌کنند، عرضه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

Google Assistant در تلویزیون‌های اندرویدی می تواند فیلم، موسیقی، کلیپ‌های یوتیوب و… را اجرا نماید. همچنین از شبکه‌های HBO و Netflix نیز پشتیبانی می‌کند. برای پخش موسیقی از YouTube ،Google Play ،Spotify و Pandora پشتیبانی می‌کند.

[aparat id=”h4YZO”]

علاوه بر این، Google assistant به شما این امکان را می‌دهد تا سریعا اخبار را دریافت کنید. همچنین قرارهای ملاقات ثبت شده در تقویم را نیز به شما یادآوری می‌کند. برنامه‌های مرتبط با Google Assistant روی تلویزیون به خوبی کار می‌کند و همچنین با استفاده از برنامه Google Express می‌توانید از فروشگاه‌های مختلف خرید کنید.

البته دستگاه‌های خانه‌های هوشمند نیز می توانند از طریق Google Assistant یا حتی Android TV کنترل شوند. دارندگان کنسول Nvidia Shield می‌توانند 3 ماه اشتراک رایگان YouTube Red دریافت کنند و از تماشای ویدیو بدون مشاهده ی تبلیغات لذت ببرند. آپدیت نرم افزاری که قابلیت Google Assistant را به کنسول‌های Shield می آورد، از امروز منتشر شده است.

 

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

عالیه یه میشرفت محسوس هست بنظرم فرض کن نشتی فیلم میبینی سریعا خبرارو چک میکنی آب و هوا یا یه فیلم رو سرچ میکنی و ….

Peiman

از این زاویه نگاه نکرده بودم بهش

Mortazavi

ببخشید یه سؤال.
گوشی من X با اندروید 7.1.1 هست، الان گوگل اسیستنت رو دارم؟
چجوری میتونم فعالش کنم؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یوسف روشندل
Linkedin: linkedin.com/in/yrlp98