حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ مراسم وان پلاس در CES 2020 مشخص شد: ۱۷ دی ۹۸

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | CES 2020، وان‌پلاس

ظاهرا وان‌پلاس تصمیم دارد با یک مراسم “ویژه” رنگ‎وبویی تازه و هیجانی به لاس وگاس ببخشد. متاسفانه این همه آن چیزی است که پت، لائو مدیرعامل وان‌پلاس در خصوص یک رویداد ویژه تأیید کرده است. طبق گفته او و با استناد به آنچه که در پوستر آن نوشته شده، رویداد مورد نظر روز ۱۷ دی ۹۸ در CES 2020 برگزار خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره تاریخ مراسم وان پلاس در CES 2020 صحبت کنیم.

تاریخ مراسم وان پلاس در CES 2020

تاریخ مراسم وان پلاس در CES 2020

تاریخ مراسم وان پلاس در CES 2020

کارشناسان می گویند که از آنجاییکه زمانبندی این شرکت بلندپرواز چینی برای یک مراسم خاص، کاملاً از نظم و ترتیب همیشگی به‌دور است، احتمال می‌رود که وان‌پلاس در تاریخ اشاره شده از یک محصول کاملاً متفاوت رونمایی کند. در حالیکه این محصول می‌تواند هر چیزی باشد، بد نیست به این نکته اشاره کنیم که همین چند روز پیش بود که خبری در خصوص ساخت هدفون بی‌سیم اقتصادی توسط وان‌پلاس که رقیبی برای ایرپادز و گلکسی بادز خواهد بود، منتشر شد.

هدفون بی‌سیم وان‌پلاس که هنوز نامگذاری نشده و احتمالاً جایگزین Bullets Wireless 2 خواهد شد، در صورت معرفی در ژانویه ۲۰۲۰ شانس موفقیت بالایی در برابر پیکسل بادز جدید گوگل و سرفیس ایربادز مایکروسافت خواهد داشت. البته جالب است بدانید که Bullets Wireless 2 در حال حاضر به صورت رایگان همراه با گوشی OnePlus 7T عرضه می‌شود و این تنها یکی از تخفیفات جالب کریسمس است.

رندر وان پلاس ۸ لایت طراحی شبیه به گلکسی اس ۱۱ ای را نشان می دهد

با تمامی این اوصاف، احتمال بسیار کمی نیز وجود دارد که کمپانی چینی در CES 2020 قصد معرفی وان‌پلاس 8 و 8 پرو را داشته باشد. چرا که گوشی‌های 7T، 7T Pro و 7T Pro 5G McLaren Edition هنوز چندان قدیمی نشده‌اند و معرفی جانشین کمی زود به نظر می‌رسد.

احتمال دیگر اینست که وان‌پلاس تصمیم خود مبنی بر بازگشت به بازار میان‌رده‌ها را با معرفی یک محصول اقتصادی در CES 2020 عملی کند. البته معرفی گوشی میان‌رده‌ای مانند وان‌پلاس 8 لایت پیش از معرفی نسخه استاندارد و 8 پرو چندان منطقی به نظر نمی‌آید و البته شایعات در این خصوص خیلی دقیق نیست.

شما منتظر چه دستگاهی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Galaxy

وانپلاس واقعا عالیه 😍

m.b
Milad7

وان پلاس هم طمع کار شده قبلا محصولات رقابتی تری تولید میکرد 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)