حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی نوت ۱۰ پلاس به صورت رسمی ارایه شد

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | آپدیت اندروید ۱۰، سامسونگ

سه هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم که آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی نوت ۱۰ شاید بعد از آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی اس ۱۰ ارایه شود. هفته گذشته بود که در ترنجی خواندیم آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی اس ۱۰ پلاس در ایران رسما ارایه شد و منتظر بودیم که نوبت به جدیدترین عضو خانواده گلکسی نوت برسد. امروز آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی نوت ۱۰ پلاس به صورت رسمی ارایه شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی نوت ۱۰

آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی نوت ۱۰

آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی نوت ۱۰

سامسونگ پس از انتشار نسخه رسمی و پایدار اندروید ۱۰ برای گوشی های سری گلکسی اس ۱۰ به سراغ گلکسی نوت ۱۰ رفت و حالا در حال عرضه اندروید جدید برای این گوشی است.

حدودا دو هفته پس از انتشار نسخه پایدار اندروید ۱۰ برای گوشی های سری گلکسی اس ۱۰ حالا سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ نیز می‌تواند این آپدیت رسمی را دریافت کند. گوشی های گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ پلاس هم زودتر از جدول زمان‌بندی ارائه شده قادر به دریافت نسخه جدید اندروید شده‌اند.

در حال حاضر آپدیت اندروید ۱۰ برای گلکسی نوت ۱۰ تنها در کشور آلمان و برای کاربرانی که نسخه One UI 2.0 را نصب کرده بودند در دسترس است؛ این آپدیت حدود ۱۴۵ مگابایت حجم دارد و شماره ورژن آن هم N97*FXXU1BSL7 است.

احتمالا سامسونگ طی روزهای آینده، نسخه پایدار اندروید ۱۰ را برای کاربران گلکسی نوت ۱۰ در کشورهای دیگر و آن‌هایی که نسخه آزمایشی One UI 2.0 را نصب نکرده بودند نیز منتشر خواهد کرد. کاربران گلکسی نوت ۱۰ طی روزهای آینده اعلان آپدیت را دریافت خواهند کرد اما اگر نمی‌توانید برای نصب این آپدیت جدید صبر کنید، از منوی تنظیمات به بخش آپدیت گوشی خود بروید و بررسی کنید که آپدیت جدید برای شما منتشر شده است یا خیر.

شما گلکسی نوت ۱۰ پلاس دارید؟‌ آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی نوت ۱۰ پلاس را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dr.Nazer

مبارکه، راستی مصطفی اگه هستی سرعت شاتر ۳۰ ثانیه و ایزو ۳۲۰۰ به OneUI 2 اضافه شده…

Milad7

برای نوت9 منتظریم 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)