حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت ۷ پلی استیشن ۴ در آینده نزدیک ارایه می شود

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | آپدیت، پلی‌استیشن، کنسول بازی

غول موفق سازنده کنسول های بازی، سونی ساعاتی پیش در بلاگ رسمی خبری خود اعلام کرد که آپدیت ۷ پلی استیشن ۴ در آینده نزدیک ارایه می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آپدیت پلی استیشن ۴ صحبت کنیم.

آپدیت پلی استیشن ۴

آپدیت ۷ پلی استیشن ۴

آپدیت ۷ پلی استیشن ۴

در حالی که هم اکنون توجه شماری از بازی سازان و بازیکنان به کنسول های نسل نهم یعنی ایکس باکس اسکارلت و پلی استیشن ۵ معطوف شده و زمان چندان زیادی هم به شروع دوره جدید صنعت بازی های ویدیویی باقی نمانده است، لیکن شرکت سونی کماکان به پشتیبانی از پلی استیشن ۴ ادامه داده و این دستگاه در یک سال آخر چرخه عمر خود، به زودی میزبان یک به‌روزرسان تازه تحت شماره 7.00 خواهد بود. آپدیتی که مشابه فریمورهای بزرگ قبلی، قابلیت ها و ویژگی های جدیدی را به این دستگاه اضافه کرده و بیشتر روی بهبود بخش Party تمرکز کرده است.

فریمور شماره 7.00 پلی استیشن ۴ که چند وقتی است به صورت آزمایشی در دسترس گروهی از داوطلبان قرار گرفته، به نظر می رسد به مرحله پایانی خود نزدیک شده و بر اساس اعلام شرکت سونی، نهایتا تا پایان هفته جاری میلادی عرضه خواهد شد. مهم ترین ویژگی این آپدیت جدید مربوط به امکان ایجاد گروه های شانزده نفره می شود. این در حالی است که تا پیش از انتشار این به‌روزرسانی، ظرفیت پارتی های پلی استیشن صرفا 8 نفر بود. در کنار افزایش دو برابری ظرفیت این گروه ها، کیفیت صدا به طور چشمگیری بهبود یافته و ظاهرا مشکلات اتصال به سرورها نیز برطرف شده است.

از دیگر قابلیت های جدید این به‌روزرسانی بزرگ می توان به اضافه شدن ویژگی Remote Play به گوشی های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل اندروید اشاره کرد. در حالی که این قابلیت پیش تر برای سیستم عامل iOS در دسترس قرار گرفته بود، حال کاربران اندرویدی که گوشی های آن ها به سیستم عامل اندروید ۵ و جدیدتر مجهز است، می توانند از ویژگی های Remote Play کنسول پلی استیشن ۴ روی موبایل و تبلت خود استفاده کنند.

در طرف دیگر، به لطف این به‌روزرسانی پشتیبانی بی سیم از کنترلر کنسول پلی استیشن ۴ به گوشی هایی که به اندروید ۱۰ مجهز هستند، اضافه خواهد شد. این قابلیت در راستای اشتراک Google Play Pass تقدیم بازیکنان شده و پیش تر نیز شاهد پشتیبانی کنترلر از سیستم عامل iOS 13 بودیم، به طوری که دارندگان گوشی های اندرویدی به راحتی می توانند بازی های موبایل را به کمک کنترلر پلی استیشن ۴ یا همان دوال شاک تجربه کنند. این موضوع برای کاربران سیستم عامل مک او اس (macOS) نیز صادق است.

علاوه بر این ها، این به‌روزرسانی مراحل دریافت و نصب آپدیت های پلی استیشن ۴ را تسریع و ساده تر می کند. به بیان دقیق تر، به کمک این ویژگی دیگر برای نصب به‌روزرسانی های بعدی دستگاه نیازی به ریستارت کردن کنسول خود ندارید و برخی از فریمورها در هنگام خروج دستگاه از حالت Rest Mode به صورت خودکار نصب و کنسول آماده استفاده می شود.

جدا از تمامی این موارد، شرکت سونی رسما تایید کرد که در پی این آپدیت جدید، کاربران ایالات متحده آمریکا از این پس می توانند چت های صوتی خود را به متن تبدیل کنند. شایان ذکر است؛ شرکت سونی هنوز هیچ تاریخ دقیقی برای انتشار این آپدیت بزرگ کنسول پلی استیشن ۴ مشخص نکرده و صرفا هفته جاری را برای عرضه آن تعیین کرده است. البته، انتظار می رود که فردا جزئیات بیشتر و تکمیلی تری از این به‌روزرسان جدید PS4 در دسترس علاقه مندان و کاربران قرار گیرد.

شما پلی استیشن ۴ دارید؟ منتظر آپدیت ۷ آن هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

این مدیر اگر مدیر بخش موبایل بود تو دو دقیقه 20 میلیون فروش میکرد
نه این بی عقل که سالی 900 تا میفروشه

_V_

اومده بودم ک این خبرو اشتراک بذارم ماشالا استاد فرهادی با سخنان گران بهاشون نزدیک بود یادم بره😂

https://www.instagram.com/p/B3S7EBYgpGk/?igshid=ehxkdecfo6yz
تعمیر پنل گلکسی فولد برای خریدارا ۱۵۰ دلار خرج برمیداره!
البته این یه تخفیف ویژس و یه همچین چیزایی و ابدی نیست

و این در حالیه ک پنل اس۱۰ پلاس ۲۶۹ دلاره تعمیر پنلش

Mahdi.L

قابل Remote Play اگر بدون نیاز به مصرف نت فراهم بشه واقعا خوبه که بشه روی گوشی بازی رو استریم و بازی کرد، چون تلویزیون ممکنه دائم در دسترس نباشه و اینطوری بشه بدون مشکل روی نمایشگر گوشی بازی رو ادامه داد

Milad7

منتظر پلی 5 هستیم 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)