حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بازگشت به عقب هواوی: فعلا گوشی با سیستم عامل هارمونی ارایه نمی کنیم

نوشته

4 سال قبل | 8 دیدگاه | سیستم عامل، هواوی

چهارماه پیش بود که سیستم عامل هارمونی هواوی (Huawei Harmony OS) رسما معرفی شد. یک ماه پیش از آن عنوان شد که هواوی گوشی مجهز به سیستم عامل هارمونی را در سال ۲۰۱۹ ارایه نمی کند. دو ماه پیش در حالی که گفته می شد هواوی می گوید سیستم عامل هارمونی (Harmony OS) تا ۲ سال دیگر با iOS قابل رقابت است اما خبری از دستگاهی نبود. پس از وعده دیروز هواوی برای ارایه گوشی با سیستم عامل هارمونی اما حالا بازگشت به عقب هواوی هستیم که می گوید فعلا گوشی با سیستم عامل هارمونی ارایه نمی کنیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گوشی با سیستم عامل هارمونی

سیستم عامل هارمونی هواوی

سیستم عامل هارمونی هواوی

روز گذشته هواوی یک کنفرانس مطبوعاتی را برگزار کرد که طی آن مدیر شرکت هواوی اعلام کرد سیستم عامل هارمونی (Harmony OS) سال ۲۰۲۰ به موبایل می آید.

مطمئنا این خبر برای اکثر کاربران هیجان انگیز بود زیرا همه ما منتظر بودیم تا امکانات و قابلیت‌های جدیدترین رقیب اندروید را مشاهده کنیم. با این حال به‌نظر می‌رسد نباید زیاد هیجان‌زده باشیم زیرا هواوی به نوعی حرف‌های روز گذشته خود را پس گرفته است.

امروز سخنگوی هواوی اعلام کرد که مطمئنا هواوی سیستم عامل هارمونی را در دستگاه‌های جدیدی استفاده خواهد کرد، با این حال این دستگاه‌ها شامل یک گوشی هوشمند نمی‌شود. مطمئنا این خبر بسیار تعجب برانگیز و به نوعی یک بازگشت از صحبت‌های روز گذشته است. البته سیستم عامل هارمونی برای تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌ها نیز استفاده نخواهد شد.

هم‌چنین حالا واقعا نمی دانیم که عدم عرضه گوشی با سیستم عامل هارمونی به عنوان جایگزین اندروید تنها خبر تکذیب شده است و یا کل صحبت‌های روز گذشته مدیرعامل هواوی در حد یک شعار بوده است. اگر مورد دوم صحت داشته باشد، بنابراین حداقل طی آینده‌ای نزدیک شاهد انتشار نسخه منبع‌باز HarmonyOS نخواهیم بود و اندروید قرار نیست رقابت با یک سیستم عامل جدید را نیز شروع کند.

به هر صورت به نظر می رسد فعلا دنیای موبایل به همین شکل دو قطبی بین اندروید و iOS از گوگل و اپل پاس‌کاری می شود تا ببینیم چطور پیش خواهد رفت.

نظر شما چیست؟ هواوی با هارمونی را گسترش دهد یا اندروید را؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SASAN.T

به شخصه طبق تجربم محصولات هو آوی رو نمی پسندم ولی کاش هارمونی رو زودتر ببینیم تا تلنگری برای اندروید و آی او ای بخوره و نو آوری و خلاقیت واقعی زیاد تو گوشی ها باشه

Chalton

میخواد راه سامسونگ رو در پیش بگیره،البته سامسونگ خیلی خیلی جلوتر از هارمونی هست چون چند تا گوشی داده بیرون با تایزن و لوازم خانگی و ساعت های هوشمندش تایزن هستن و 100% برای اینده گوشیهاش با تایزن برنامه داره چون خبرهایی در راه است.
دوستان من یه گلکسی اس 15 داشتم حدود یک ماه بود خریده بودم از پلمپ در اوردم روشن کردم سوخت حالا میخوام شیائومی بخرم حالا دوستان کدومو بخرم،هلوشو بخرم،ليموشو بخرم سادشو بخرم،همشو بخرم؟

UnderTaker

ترول‌کده اینقدر پسرفت پسرفت زیر پست شیائومی کرد تا آخر خبر بازگشت به عقبِ کمپانیه خودش اومد 😂

SASAN.T

اگه منظورت بنده است باید بگم که من ترول و فن هیچ برندی نیستم و نخواهم بود و هرنظری که دادم بدون تعصب و چیز دیگه ای بوده و اگه طرف حسابت کس دیگه هست لطفا صریح بفرما و خواهشا به کسی بی احترامی نکنیم هر کس شخصیت خودشو داره

_V_

میگم چطوره اصن ندی بیرون

Milad7

عجب 😐

Milad7

من احتمال میدم آمریکا از تحریم ها علیه هواوی کوتاه بیاد

Amir galaxy

این پست کاملا اشتباهه چون بازگشت به عقب فقط برای شیائومیه😅👌

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)