حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۰ نوکیا ۷.۱ رسما ارایه شد

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت اندروید ۱۰، نوکیا

یکسال پیش بود که نوکیا ۷.۱ با اندروید ۸.۱ رسما معرفی شد. اچ ام دی اما حالا آپدیت اندروید ۱۰ نوکیا ۷.۱ را رسما ارایه کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

آپدیت اندروید ۱۰ نوکیا ۷.۱

آپدیت اندروید ۱۰ نوکیا ۷.۱

آپدیت اندروید ۱۰ نوکیا ۷.۱

HMD  نسخه پایدار آپدیت اندروید ۱۰ برای نوکیا ۷.۱ را منتشر کرد. این به‌روزرسانی قابلیت‌های جدیدی را نظیر حالت تیره گسترده، سیستم ناوبری جدید و غیره به گوشی Nokia 7.1 اضافه می‌کند.

هفته‌ی گذشته شرکت اچ ام دی گلوبال نسخه‌ پایدار اندروید ۱۰ را برای گوشی نوکیا ۹ پیورویو عرضه کرد. این گوشی، پس از نوکیا 8.1، دومین دیوایس برند اچ ام دی بود که اندروید 10 را دریافت می‌کرد. حالا این به روزرسانی در حال انتشار برای سایر محصولات این برند است تا اچ ام دی بار دیگر پشتیبانی خوب نرم افزاری از محصولاتش را به دیگر شرکت‌های سازنده دیکته کند. این شرکت تصمیم گرفته سرعت انتشار به‌روزرسانی جدید اندروید برای گوشی‌های هوشمند خودش را افزایش ببخشد. در همین راستا دقایقی پیش شاهد انتشار نسخه پایدار اندروید ۱۰ برای نوکیا ۷.۱ بودیم.

آپدیت اندروید ۱۰ نوکیا ۷.۱ قابلیت‌های جذابی همچون پاسخگویی هوشمند، نوتیفیکیشن‌های سفارشی جدید، کنترل بیشتر در داده‌های مبتنی بر مکان، حالت تیره و یک ناوبری جدید مبتنی بر ژست حرکتی را به ارمغان می‌آورد. گوشی نوکیا 7.1 در اکتبر سال 2018 و همراه با اندروید ۸.۱ عرضه شد. بعدها به‌روزرسانی اندروید ۹ برای آن عرضه شد.

نقشه راه آپدیت اندروید ۱۰ نوکیا منتشر شد

بر اساس نقشه‌ی راه انتشار آپدیت اندروید ۱۰ نوکیا گوشی‌های بعدی دریافت کننده این آپدیت به ترتیب نوکیا 6.1، نوکیا 6.1 پلاس و نوکیا 7 پلاس خواهند بود.

شما نوکیا ۷.۱ دارید؟ آپدیت اندروید ۱۰ را دریافت کرده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

عملکرد خوبی داشته هرچند شبیه به اندروید خامه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)