حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ های گلکسی ای ۵۱ (Galaxy A51) را پیش از معرفی ببینید

نوشته

4 سال قبل | 6 دیدگاه | سامسونگ

چهار روز پیش در ترنجی خواندیم که تاریخ معرفی گلکسی ای ۵۱ و گلکسی ای ۷۱ رسما اعلام شد و ۲۱ آذر ۹۸ خواهد بود. پیش از آن نیز طراحی این دستگاه را بر اساس رندرهای منتشر شده دیده بودیم. امروز اما جزئیات جذاب‌تری منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا رنگ های گلکسی ای ۵۱ (Galaxy A51) را پیش از معرفی ببینید.

رنگ های گلکسی ای ۵۱

گلکسی ای ۵۱

گلکسی ای ۵۱

گلکسی ای ۵۰ از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین میان رده‌های خانواده گلکسی A به شمار می‌رود و به همین دلیل تمرکز رسانه‌ها بر روی نسخه گلکسی A51 نسبت به نسخه‌های دیگر بیشتر است. حال به تازگی تنها چند روز پیش از معرفی رسمی این میان رده، رندرهای مطبوعاتی آن منتشر شده و طراحی رسمی و نهایی آن را به نمایش گذاشته است.

البته پیش از این چندین رندر از گلکسی A51 در سایت رسمی FCC (کمیسیون ارتباطات فدرال) منتشر شده بود؛ اما این رندر مطبوعاتی نگاهی دقیق‌تر از طراحی رسمی و نهایی این محصول را به نمایش می‌گذارد. همان‌طور که در تصاویر منتشر شده مشاهده می‌کنید، گلکسی A51 به یک ماژول دوربین مستطیلی بزرگ مجهز شده است که به احتمال زیاد اکثر گوشی‌های هوشمند سامسونگ در سال 2020 به ماژول دوربین مشابه A51 مجهز خواهند شد.

سامسونگ سنسورهای دوربین چهارگانه گلکسی A51 را با چیدمان L شکل در ماژول دوربین مستطیل شکل آن قرار داده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده، ماژول دوربین گلکسی A51 به سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، سنسور 12 مگاپیکسلی فوق عریض، سنسور 5 مگاپیکسلی عمق سنج و یک سنسور 5 مگاپیکسلی اختصاصی ماکرو مجهز شده است.

طراحی گلکسی ای ۵۱ (Galaxy A51) را با دوربین چهارگانه L شکل ببینید

سامسونگ برای ساخت بدنه نسل جدید گلکسی A51 از همان تکنیک “3D Glasstic” استفاده کرده است که شامل یک بدنه پلاستیکی پولیش شده با ظاهری شبیه به شیشه است. رنگ‌های گلکسی A51 بسیار جذاب‌تر از نسخه A50 هستند و سامسونگ قصد دارد تا این پرچمدار را در رنگ‌های سفید منشوری، مشکی، صورتی و آبی به بازار عرضه کند. سامسونگ تصمیم گرفته است تا دوربین سلفی تمام گوشی‌های جدید خود را مانند گلکسی نوت 10 با بریدگی نقطه‌ای در قسمت میانی صفحه نمایش قرار دهد.

گلکسی A51 در ابعاد 158.5×73.6×7.9 میلی‌متر ساخته شده است و وزن آن حدود 172 گرم است. سامسونگ این محصول را به تراشه اگزینوس 9611 و حافظه رم 4/6 گیگابایت و فضای ذخیره سازی داخلی 64/128 گیگابایت مجهز کرده است؛ همچنین این میان رده از شکاف حافظه جانبی بهره می‌برد.

گلکسی ای ۵۱

گلکسی ای ۵۱

سامسونگ در ساخت گلکسی ای ۵۱ از صفحه نمایش 6.5 اینچی FHD+ از نوع Super AMOLED استفاده کرده است و دوربین سلفی آن را به سنسور 32 مگاپیکسلی مجهز کرده است. سنسور اثر انگشت این محصول مانند نسل گذشته در زیر صفحه نمایش قرار دارد و برای تامین انرژی خود از یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 15 واتی بهره می‌برد.

نظر شما چیست؟ این رنگبندی برای گلکسی ای ۵۱ جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

http://www.slashleaks.com/l/back-cover-of-samsung-galaxy-s11
گاهی اوقات شرکت ها خودشون دستور ساخت رندر های زشت رو میدن تا با تئوری به مرگ بگیر تا به تب راضی بشه کار خودشون رو راه ببرن…
شاید برای اون طراحی غیر قابل پذیرش اس 11 پلاس هم طبق حرف این منبع، به مرگ گرفته شده تا با این طراحی های نسبتاً خوب این عکس کنار بیایم…
اگر سری اس 11 به این شکل باشند هم از نظر زیبایی قابل قبوله و هم از نظر کارایی عالیه چون تعداد دوربین ها هم بالاست(5 یا 6 دوربین برای مدل پلاس)…

Dr.Nazer

به‌نظرم طراحی رندر قبلی بهتر بود، هرچند هردوشون نسبتا زشت‌ان اما این واقعا فاجعه‌س! انگار دوتا A50 گذاشتی کنار هم!
خدا S11 و بخیر کنه…

✔ TVKade

شما انتظار داشتی طراحی پشت این گوشی چجوری باشه؟

m.b

نه دو ردیف اتوبوسی کنار هم چیده دیگه…
به نظر من از اون باند پهن فرودگاه بهتره… 😑

_V_

وات د …

Milad7

لابد قیمتش 500 دلاره! 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)