حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نقشه راه آپدیت اندروید ۱۰ سامسونگ با رابط کاربری One UI 2.0 برای بازار جهانی

دو روز پیش بود که در ترنجی زمان بندی آپدیت اندروید ۱۰ سامسونگ برای اپراتور T-Mobile اعلام شد. امروز اما نقشه راه آپدیت اندروید ۱۰ سامسونگ با رابط کاربری One UI 2.0 برای بازار جهانی منتشر شده است که توسط یکی از کاربران ترنجی برای ما ارسال شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

نقشه راه آپدیت اندروید ۱۰ سامسونگ با رابط کاربری One UI 2.0

نقشه راه آپدیت اندروید ۱۰ سامسونگ با رابط کاربری One UI 2.0

نقشه راه آپدیت اندروید ۱۰ سامسونگ با رابط کاربری One UI 2.0

سامسونگ رابط کاربری One UI 2.0 را که مبتنی بر اندروید ۱۰ ساخته شده از ابتدای سال ۲۰۲۰ برای شماری از محصولات خود منتشر خواهد کرد. گلکسی اس ۱۰ ای، گلکسی اس ۱۰، گلکسی اس ۱۰ پلاس، گلکسی نوت ۱۰، گلکسی نوت ۱۰ پلاس، گلکسی نوت ۹ و گلکسی A30 قرار است در بهمن ماه ۹۸ این آپدیت را دریافت کنند. کاربران گلکسی A80 در ماه اسفند ۹۸ به این نسخه دست پیدا می‌کنند، و گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس نیز در ماه فروردین ۹۹ جدیدترین نسخه اندروید را دریافت خواهند کرد.

قابلیت های جدید رابط کاربری One UI 2.0 را ببینید

البته‌ فروردین ۹۹ محصولات دیگری از جمله گلکسی A50، گلکسی A70، گلکسی A9 2018، گلکسی A7 2018 و گلکسی تب S6 نیز اندروید ۱۰ می‌گیرند. این آپدیت در اردیبهشت ۹۹ به گلکسی A10، گلکسی A10s، گلکسی A20 و گلکسی A30s می‌رسد. گلکسی J6 و گلکسی A20s خرداد ۹۹ به اندروید ۱۰ دست خواهند یافت، و کاربران گلکسی +J6، گلکسی J8 و گلکسی تب S5 نیز در تیرماه ۹۹ به‌روز خواهند شد. در انتها، سامسونگ آپدیت اندروید ۱۰ را در مرداد ۹۹ برای گلکسی تب A8 2019 و در شهریورماه برای گلکسی تب S4 و گلکسی تب A 10.5 منتشر می‌کند.

گوگل در ماه اکتبر اعلام کرد که شرکت‌هایی نظیر ایسوس، ال‌جی، موتورولا، اوپو، ریلمی، سامسونگ، شارپ، سونی و ویوو متعهد شده‌اند که اندروید ۱۰ را تا انتهای سال ۲۰۲۰ برای دستگاه‌های خود منتشر کنند. بنابراین این احتمال وجود دارد که در هفته‌های پیش رو جدول زمان‌بندی انتشار سایر بازارها به صورت جداگانه منتشر شود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این زمان بندی ارایه آپدیت اندروید ۱۰ سامسونگ با رابط کاربری One UI 2.0 سریع است؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
V800B

j7duo فقط بخاطر سخت افزارش ک میگره

امیر

سلام.s10plus الان اندروید 10 گرفته

Amir galaxy

بازم خوبه با گوشی j8 میتونم با one ui 2 کار کنم

Milad7

Note 9 😀

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)