حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دنیای شگفت انگیز رابط کاربری One UI 2.0 سامسونگ چگونه خلق شد

نوشته

3 سال قبل | 73 دیدگاه | اخبار رسمی شرکت‌ها، سامسونگ

برخلاف قدیم که گوشی‌های موبایل تنها چند دکمه فیزیکی داشتند و در نتیجه تعداد قابلیت‌هایشان هم محدود به همان تعداد دکمه بود، گوشی‌های هوشمند امروز به یمن استفاده از لمس و صفحه‌های لمسی، دنیایی بی‌انتها از قابلیت‌ها را در خود جمع کرده‌اند. اما وقتی شما همان بخشی را که قرار است برای مشاهده کاربر استفاده شود، به عنوان وسیله ورود داده به گوشی هم استفاده می‎کنید، ممکن است با مشکلاتی مواجه شوید.

در اینجاست که مسئله رابط کاربری گوشی (UI) و تجربه‌ای که کاربر از تعامل با آن پیدا می‎کند (UX) مطرح می‌شود. در سال 2018 سامسونگ نسخه‌ای بهینه شده از رابط کاربری خود را با یک روکش نرم‌افزاری به نام One UI معرفی کرد.

طراحان بخش UX علاوه بر تلاش برای نوآورانه، یکپارچه و کارآمدن کردن این تجربه، سعی می‌کنند تا نوع تعامل کاربر با دستگاه را بسیار شبیه تعامل او با اشیای فیزیکی کنند تا حس آشنایی برای کاربر ایجاد کند. مثلا در یک کتاب دیجیتالی صفحه کتاب دقیقا شبیه یک کتاب فیزیکی عوض می‌شود یا وقتی کارت‌های بانکی‌تان را در اپلیکیشن Samsung Pay عوض می‌کنید، شبیه بیرون کشیدن کارت از کیف پول جابه جا می‌شوند. اما وقتی نتوان یک کار را به چیزی در دنیای واقعی تشبیه کرد، طراحان UX چه کاری انجام می‌دهند؟

رابطی که تمرکز شما را حفظ می‌کند

ایده اصلی طراحی One UI این بود که در دنیای پرمشغله امروز به کاربران کمک کنیم روی کار موردنظرشان تمرکز کنند و برای این کار، فعالیت‌هایی که باید انجام شوند را ساده‌سازی کردیم. شئون ییم، یکی از طراحان One UI سامسونگ با بیان اینکه کار طراحی این رابط کاربری با شعار «سادگی هرروزه» آغاز شد، می‌گوید «با حذف مواردی که حواس کاربر را پرت می کنند، سعی کردیم تمرکز کاربر را روی کار اصلی نگه داریم».

البته نسخه جدید این رابط کاربری یعنی رابط کاربری One UI 2.0 اواخر سال گذشته عرضه شد که شامل نوآوری‌هایی مانند تغییر ترکیب‌بندی و رنگ‌بندی آیکون‌ها و نوع حرکت آنها می‌شود. در این رابط کاربری همچنین با استفاده از تغییر رنگ و انیمیشن تلاش شده تا به تمرکز بیشتر کاربر کمک شود. مثلا زمانی که آپدیت در جریان باشد، آیکون تنظیمات گوشی شروع به لرزیدن می‌کند.

 

سادگی یعنی تمرکز روی کارهای مهم

در طراحی رابط کاربری 2.0 One UI سادگی هدف اصلی بود. برای رسیدن به این هدف، پیام‌هایی که در بالا و پایین صفحه باز می‎شدند بسیار کوچک‌تر و ساده‌تر شد تا حواس کاربران با ظاهر شدن آنها پرت نشود.

اپلیکیشن دوربین هم بسیار ساده‌تر شده است تا عملکرد‌های اصلی آن بسیار روان انجام شده و در زمان گرفتن عکس یا فیلمبرداری، حواس کاربر پرت نشود. تاهی هوانگ، مسئول طراحی اپلیکیشن دوربین در بخش UX سیستم می‌گوید:

«حالت‌های پایه عکسبرداری و فیلمبرداری در همان صفحه اصلی دوربین در دسترس هستند و برای دسترسی به حالت‌های خاص مانند عکاسی در شب یا عکس از غذا باید به قسمت More در صفحه دوم بروید. به این ترتیب چیزهایی که روی صفحه نمایش داده می‌شود بسیار کمتر بوده و شما می توانید روی کار اصلی یعنی گرفتن عکس تمرکز کنید».

 

راحتی چه در کار و چه در تماشا

راحت‌تر کردن تعامل با گوشی و ساده کردن کار با یک دست هم جزو اهداف اصلی در طراحی One UI 2 بود. در حالی که در نسخه اولیه One UI بخش بالایی صفحه برای مشاهده و بخش پایینی برای انجام کار موردنظر اختصاص داده شده بود،  اما در نسخه جدید بخش اعظم کار در بخش پایینی صفحه انجام می‌شود و حتی اگر نیاز به انجام کاری در بخش بالایی صفحه باشد، باز هم تلاش شده تا برای راحتی کاربر، میزان حرکت انگشت‌ها به حداقل رسانده شود.

همین اصل برای طراحی صفحه کلید هم رعایت شده  است مثلا با لمس طولانی دکمه فاصله، کاربر می‌تواند بدون نیاز به تعامل با متن اصلی، محل نشانگر را در داخل متن از طریق همان صفحه کلید مشخص کند. همین طور کشیدن دو انگشت بصورت همزمان روی صفحه کلید به چپ یا راست به ترتیب به اجرای مجدد یا لغو آخرین کار انجام شده منجر می شود و همینطور می توانید اندازه کلی صفحه کلید را متناسب با اندازه دست‌تان تغییر دهید.

حالت Dark Mode هم برای جلوگیری از اذیت شدن چشم اضافه شده و تعداد اپلیکیشن‌هایی که این حالت روی آنها اعمال می‌شود هم در نسخه جدید افزایش پیدا کرده است. علاوه بر این، در این حالت روی تصویر پس زمینه یک فیلتر تیره کشیده می‌شود تا با استفاده از یک الگوریتم ویژه، رنگ تصویر پس زمینه در حالت قفل بودن گوشی تشخیص داده می‌شود و علاوه بر این رنگ ساعت روی این حالت به شکلی تغییر داده می‌شود که روی رنگ پس زمینه به خوبی قابل مشاهده باشد.

تجربه‌ای غنی در عین سادگی

قابلیت Single Take که همراه با رابط کاربری One UI 2.0 به سری گلکسی S20 سامسونگ آمد می‎تواند با استفاده از حالت‌های اولترا واید، Live Focus و ویدیوی کوتاه، مجموعه‌ای از تصاویر متفاوت را تنها با یک برداشت در اختیار شما قرار دهد. هوانگ در توضیح این قابلیت می‌گوید «ما دو سوال را از خودمان پرسیدیم، اول آنکه چطور می‎توان مطمئن شد که کاربر از لحظه لذت ببرد؟ و دوم اینکه چطور می‌توان بدون نیاز به انجام کاری بیش از یک برداشت ساده، انواع تصاویر را ثبت کرد».

با اضافه شدن اپلیکیشن Google Duo که یک اپلیکیشن باکیفیت برای تماس ویدیویی است، توانستیم قابلیت برقراری چنین تماس‎هایی را هم در One UI 2 ارتقا دهیم. سویون لی، مسئول طراحی تلفیق Google Duo با One UI 2 می‌گوید:

«هدف ما این بود که با تبدیل کردن این قابلیت گوگل به پیش فرض در گوشی‌های گلکسی، تجربه کاربر از گوشی را ساده تر کنیم».

او با اشاره به اینکه این قابلیت برای اولین بار امکان تماس ویدیویی 5G یعنی کیفیت FHD را در گوشی‌های همراه فراهم کرده است گفت علاوه بر این کاربر می‌تواند در حین ویدیو از حالت‌های مختلف تماس و ایموجی‌های AR هم استفاده کند.

دسترسی عادلانه برای همگان

«دسترسی» به این معنی است که قابلیت‌های هر دستگاهی‌ باید برای همه کاربران در دسترس باشد. طراحان رابط کاربری One UI 2.0 در این زمینه تلاش کردند تا برای همه کاربران احتمالی تجربه‌ای یکسان، بدون توجه به سن یا محدودیت احتمالی آنها ایجاد کنند. در همین راستا از قابلیت‌هایی مثل تم‌هایی با کنتراست بسیار بالا استفاده شد که به افراد دارای مشکل در بینایی کمک می‌کند محتوای صفحات را بهتر ببینند. سامسونگ همچنین با کاربران دچار معلولیت هم مشورت کرده و با استفاده از تجربیات و نظرات آنها تلاش کرد تا در هر جای ممکن، عملکرد UI خود را ارتقا ببخشد.

در نتیجه قابلیت‌های تنظیم رنگ و کنتراست بالا در نسخه جدید UI، امکان استفاده از آن برای کاربران دچار معلولیت را بالا می‌برد. کارکردهایی مانند حسگر نور به تشخیص نزدیک شدن نور و اطلاع آن به کاربر از طریق لرزش کمک می‌کند و یا قابلیت Live Transcribe که با استفاده از بیکسبی پیام‌های صوتی و صداهای نزدیک را به متن تبدیل می‌کند.

اشتراک در
اطلاع از
73 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dr.Nazer

عالیه…

ahmad

شگفت انگیز؟ خخخ

Mahdi

خوبه ولی من اصلا از آیکوناش خوشم نمیاد

m.b

منم فقط با ایکوناش مشکل دارم… خیلی منسجم هستن اما رنگاشون اصلاً شاد نیست و طرحشونم خیلی ساده هست…
در باقی موارد عمدتاً بهترین یا جزو بهترین هاست…

Mahdi

وقتی آیکون آیفون رو با سامسونگ مقایسه کنی فکر میکنی دو گوشی با اختلاف قیمت ۲۰۰۰ دلارو می بینی مال سامسونگ خیلی عجیب و گنگه

lovenokia

کاملاً موافقم .
همه چی خوبه ، اِلا این آیکون ها … بیش از حد ساده ، کارتونی !
ای کاش سامسونگ کمی بیشتر روی ایکون ها و جزئیاتشون کار میکرد .

Dr.Nazer


http://uupload.ir/files/oz1w_logopit_1595518154462.jpg

جانم؟!
حرفی، سخنی، حدیثی؟!!…

نیما عرفانی

تقریباً تو ۹۰ درصد موارد بهترین آیکونارو با اختلاف سیستم عامل اپل داره(چه iOS,چه iPad os , چه watch os و چه Mac os) ، فقط تو سیستم عامل و رابط کاربری تلویزیون ها web os رو بیشتر از TV os اپل قبول دارم. کلاً UX , UI اپل حس خیلی خوبی رو هنگام تعامل با دستگاه به کاربر القاء می‌کنه و به همین خاطرم هست که نسل به نسل برای آپدیت دهی کمترین تغییرات رو به شکل و شمایل و فرم آیکون ها اختصاص میده.

نیما عرفانی

اما راجع به رابط کاربری سامسونگ ، به نظرم بهترین تجربه ی کاربری رو وان یوآی با سری نوت سامسونگ فراهم میشه . خوده همون منوی Air Command سری نوت دنیاییه واسه خودش .

Finch

نیما امتیاز UX تو آنتوتو بر چه اساس هست؟
یعنی یه گوشی با یو ایکس فرضا ۵۰ هزار چه برتری نسبت به گوشی با یو ایکس ۳۰ هزار دارع

نیما عرفانی

وقتی آنتوتو رو لانچ می‌کنی و میرسه به ارزیابی قسمت UX دیدی که چیارو بررسی میکنه؟؟ براساس عملکرد همون موارد امتیاز اون بخش رو لحاظ می‌کنه …
مثل عملکرد اسکرولینگ در مرورگر و گالری و قسمت های دیگه ی رابط کاربری …
UX در خصوص تجربه ی کاربریه که ارتباط مستقیمی با پایداری و لگ نداشتن نرم افزار و یکپارچگی نرم افزار و سخت افزار ، عملکرد یادگیری ماشینی learning machine و هوش مصنوعی artificial intelligence و بازخورد لمسی و نرخ نوسازی صفحه نمایش داره .

Mahdi

رابط سامسونگ خوبه ولی مثلا آیکون گالری ، دوربین و … باید خیلی دنبالش بگردی تا پیدا کنی

Dr.Nazer

@رابط سامسونگ خوبه ولی مثلا آیکون گالری ، دوربین و … باید خیلی دنبالش بگردی تا پیدا کنی

بنده الان برای خودکشی اقدام میکنم

Mahdi

http://uupload.ir/files/rsu8_بارگیری.png
بله الان از بین ۱۰۰ تا برنامه بخوام دوربین رو پیدا کنم نمیشه این اصلا شبیه دوربین نیست

Dr.Nazer

بله دوست عزیز شما با پوکوفون و می‌یوآی ۱۱ نمیتونی آیکون دوربین رو از بقیه تشخیص بدی و من که الان دو ساله دارم از وان‌یوآی ۱ تا ۲.۱ استفاده میکنم دروغ میگم!

Mahdi

فقط من نمیگم دوستان هم همینو میگن

Dr.Nazer

کدوم دوستان دقیقا؟

Mahdi

آیکون پک های قبلش بنظرم بهتر بود

Mahdi

بالا چند نفر نظر دادن

Dr.Nazer

کدوم یکی از اون آقایون بالایی در حال حاضر از وان‌یوآی ۲ استفاده میکنن دوست عزیز؟!!

Dr.Nazer

حاج آقا علیمردانی که ارادت شدیدی به الجی دارن که رابط‌کاربریش ترکیب کالر او اس و تاچ ویز اندروید ۶ سامسونگه! مصطفی هم خبر ندارم اخیراً گوشی سامسونگی دستش بوده باشه یا نه، ای ۷ ۲۰۱۷ هم که اکسپرینس بود

Mahdi

حق با شماست دکتر جان ما در اشتباهیم

_V_

یعنی چی که نمیتونم پیدا کنم؟
این اگر دوربین نیست چیه پس؟

حتما باید بیاد عکس یه دوربین سونی‌ای چیزی رو بذاره تو کادر تا شبیه دوربین باشه؟

چه بخوای قبول کنی یا نه در هرصورت یکپارچه ترین و قشنگ ترین رابط کاربری موبایلی وان‌یوآی سامسونگه! هرجایی از گوشی بری همه جا سبک طراحیش یکپارچس و کاملا مربوطن به هم، نه پس رابط کاربریای شترگاوپلنگ خوبن هر بخششو انگار یه نفر برا خودش نشسته طراحی کرده!

امسالم وان‌یوآی۳ معرفی میشه و بی‌صبرانه منتظرم ببینم چیکار میخواد بکنه توش سامسونگ!

_V_

حتی توی اپ‌های اختصاصیشم همگی همین طراحی رو پیروی میکنن! چه اونایی که پیش‌فرض نصبن چه اونایی که بعدا خودت میری نصب میکنی

Mahdi

http://uupload.ir/files/qko_https_i.imgur.com_pvz4ddg.jpg
خب من خوشم نمیاد چیکار کنم

Dr.Nazer


اینو از کجا اوردی؟! این آیکونا رسمی نیست و صرفاً برای یه آیکون‌پکه، خوبه بالاتر مقایسه‌ی آیکون‌های وان‌یوآی و ولوت‌یوآی الجی رو برای علیمردانی آپلود کردم!
درضمن خوشت نمیاد نیازی نیست در حالی که از می‌یوآی استفاده میکنی جای کاربرای وان‌یوآی نظر بدی و بگی آیکون دوربینش قابل تشخیص نیست…

Mahdi

دوستم ای۷۱ داره اینا بیشترش رو تو گوشی اون دیدم ، چشم راجع به رابطش نظر نمیدم

aliasad

فعلا به نظرم بهترین رابط miui12هستش کنرل سنترش واقعا متفاوت و بسیار زیباتر از بقیست هرچند شاید عده ای میگن کپی ایفون ولی واقعا خیلی قشنگه مهم اینه کاربرا ازش لذت ببرن حالا هرچی باشه

aliasad

کنترل

Mahdi

امکانات زیاد داره ولی اصلا پایدار نیست

Dex

دوست عزیز از چه نظر میگید پایدارنیست میشه کامل توضیح بدید miui 12به گفته شیائومی پایدارترین miui اگه تجربه کاربا miui 12دارین نقاط ضعفشو میشه ذکرکنید باتشکر

Dr.Nazer


همون استاترهای اندازه برج خلیفه که در بخش Profile HWUI Rendering قابل مشاهده هست، و همچنین بنچمارک Uibench بخش Jitter برای اثبات ناپایداریش کافیه، مصرف باتری فضایی هم که در مقایسه با می‌یوآی ۱۱ تغییری نکرده هم که معرف حضورتون هست.
قصد طرفداری از وان‌یوآی هم ندارم و اینم میگم که در این موارد میشه گفت توی این‌جور رابط‌های غیرساده و پویا اموشن یا EMUI هواوی تقریبا بهتر از بقیه عمل کرده و البته کاستوم رام‌ها و اکسیژن وان‌پلاس و اندروید خام یا AOSP هم در صدر هستن…

Dr.Nazer


همون استاترهای اندازه برج خلیفه که در بخش Profile HWUI Rendering قابل مشاهده هست، و همچنین بنچمارک Uibench بخش Jitter برای اثبات ناپایداریش کافیه، مصرف باتری فضایی هم که در مقایسه با می‌یوآی ۱۱ تغییری نکرده هم که معرف حضورتون هست.
قصد طرفداری از وان‌یوآی هم ندارم و اینم میگم که در این موارد میشه گفت توی این‌جور رابط‌های غیرساده و پ‌.ویا اموشن یا EMUI هواوی تقریبا بهتر از بقیه عمل کرده و البته کاستوم رام‌ها و اکسیژن وان‌پلاس و اندروید خام یا AOSP هم در صدر هستن…

Mahdi

رابط سنگینی هست و بهینه سازیش خوب نیست

Mahdi

تجربه کاستوم رام پیکسل چند نفر از دوستان حرفهای ناظر رو تصدیق میکنن در مورد باتری

Dex

رابط کاربری اکسیژن وخام قبول دارم ولی هواوی اصلا اسمشونیار چون خودم کارکردم مذخرفترین رابط کاربریه اصلا قابل مقایسه با miui نیست خلاصه دمت گرم نظرت گفتی

Dr.Nazer


کی؟ نکنه Amin1992 رو میگی؟!
بله دوست عزیز ایشون از می‌یوآی ۱۲ با مصرف باتری نجومی به رام رسمی پیکسل اکسپرینس مهاجرت کرد که اوایل با می‌یوآی یکسان بود و بعد از گذشت یه مدت بهتر شد اما هنوز ر.ضایت‌بخش نبود و مجبور به سوئیچ روی می‌یوآی ۱۰ شد که خداروشکر اون موقع هنوز برند محبوبتون نرم‌افزارشو با فاضلاب شهری یکی نکرده بود و داره اسکرین خوبی میگیره. اما از ظاهر و تجربه‌ی کاربری می‌یوآی ۱۰ خیلی راضی نیست و چند بار برای فلش کاستوم‌رام جدید اقدام کرد که متاسفانه موفقیت‌آمیز نبود و فعلاً به دلیل مصرف کم باتری رو می‌یوآی ۱۰ مونده…

Dr.Nazer

درضمن مدل گوشیش رو هم یادم رفت بگم، می ۹ئه…

Mahdi

Nazer نه اونو نمیگم دوستانی تو گروه تل پوکوفون که پیکسل اکسپرینس زدن همشون راضی بودن و مصرف باتری بعضیاشون حتی نصف شده بود

Mahdi

در ضمن برند محبوب من شیائومی و رابط مورد علاقم می یو آی نیست که از آیکون سامسونگ ایراد گرفتم واقعاً و بدون تعصب اینو گفتم

نیما عرفانی

“ولی هواوی اصلا اسمشونیار چون خودم کارکردم مذخرفترین رابط کاربریه اصلا قابل مقایسه با miui نیست”
من برم گوشیمو به یه بنده خدایی بندازم و با پولش برم یه شیائومی بگیرم…
خدا ازین هواوی نگذره که اینقدر رابط کاربریش مزخرفه!!!

AŁɪ

NimaErfani :
ههه😂پکوندیش ⁦☺️⁩😈😂

Dr.Nazer

جو نده لطفاً… نگفتم نظر نده چون بخش اعظمی از رابط‌کاربری‌ها سلیقه‌ست اما بعضیایی حرفایی میزنن که از سلیقه خارجه و اون حرف کاملاً اشتباه بوده و چیزی جز یه نظر بی‌جا نیست…
آقا من شاید بتونم بیام بگم مصرف باتری می‌یوآی فضاییه که این یه فکته که ثابت شده و اکثراً جز بعضی‌ها که دیگه اونا ترول خطاب میشن معترف به این موضوع هستن؛ یا حالا غیر از فکت میتونم بیام سلیقه‌م رو اعلام کنم و بگم مثلا از آیکون‌های فلان رابط‌کاربری خوشم نمیاد و اعلام نظر شخصی حق مسلم هر کاربره و هیچکس مجاز به توهین به نظر شخصی یه فرد نیست. اما من، حالا یه مثال غیر از رابط‌کاربری بزنم، نمیتونم بیام بگم مثلاً جای سنسور اثرانگشت ردمی نوت ۹ اذیت میکنه و آشغاله و بیام توهین کنم چون من ردمی نوت ۹ رو تاحالا از نزدیک ندیدم چه برسه تجربه‌ی بلند مدت کار کردن باهاش رو داشته باشم!
این موضوع غیرقابل تشخیص بودن آیکون اپ دوربین و ناچار بودن به یه مدت طولانی گشتن دنبالش بین این همه برنامه و نهایت هم پیدا نکردنش میتونه از این نوع صحبت‌ها باشه…

دیگه فکر میکنم این بحث همین‌جا خاتمه بیابه خیلی بهتره…

Dr.Nazer

ببخشید اشتباه ریپلای شد.
کامنت در جواب :


“دوستم ای۷۱ داره اینا بیشترش رو تو گوشی اون دیدم ، چشم راجع به رابطش نظر نمیدم”

Mahdi

ناظر جان خب من گفتم از آیکوناش خوشم نمیاد ، واقعاً هم بدون تعصب گفتم ، گوشی بابام سامسونگ هست و بعضی وقتا باید بیشتر از مثلا ios بگردم تا یه برنامه رو پیدا کنم ولی خب اگه گوشیت سامسونگ باشه بعد یه مدت با آیکوناش آشنا میشی و مشکل پیدا نمیکنی ، خواهشا این موضوع رو انقدر کش ندید

Milad7

رابط کاربری One UI واقعا عالی و غنی هست 🙂

AŁɪ

آیکون های رابط کاربری سامسونگ رو انگار یه بچه دو ساله طراحی کرده 🤦
البته قبلاً خیلی خوب بود.

Mahdi

نگو اینا رو

AŁɪ

چرا نگم واقعیته از کی میترسم؟

Mahdi

خب من تا حالا از همه برند ها حتی کوالکام ایراد گرفتم ، هواوی سامسونگ شیائومی و آیفون و این چیزا فرقی واسم ندارن ، اینجا نظرم رو درباره آیکونای سامسونگ گفتم چندتایی ناراحت شدن

AŁɪ

میدونم،مگه غیر از اینه که باید برای بهتر شدن ایرادات این مسائل رو مطرح کرد؟؟
اونایی که ناراحت میشن همون آدمایی هستن که اگه داداش یا ابجیشون بهشون بگن این راه رو نرو به صلاحت نیست بازم به راه خودشون ادامه میدن.
ما اینجاییم واسه چی🤔 ؟ تا نظر بدیم .
نظر بدیم و انتقاد کنیم ،نه هر انتقادی ،هر انتقادی وارد نیست ،تفکر نقادانه باید داشته باشیم ⁦☺️⁩.
اینارو گفتم بلکه بعضیا بخودشون بیان.

_V_

کسی داره از انتقاد حرف میزنه که هروقت کسی چیزی ضد اپل بگه جوش میاره و کل سایت رو به هم میریزه و تهشم با فحاشی و فرستادن ایموجیای مسخره یهو غیب میشه؟

AŁɪ

فکر کنم با منید🤔 راجب انتقاد .اما من یادم نمیاد از اپل بیخود دفاع کرده باشم یا شما (تو که اصلا وجود نداشتی 😂،چطورمن ندیدم شمارو؟)
مثل آدم انتقاد کرده باشید .
سوسماز لطفا🙀

AŁɪ

و مورد دوم ⁦☺️⁩ یادم نمیاد فحاشی کرده باشم 😊
یا بخوام در برم 🙂 اینجا کشتی کج نیست عزیزم .

_V_

عجب! فکر کردم این یه مدت که سایتو چک نمیکردم بالاخره قبول کردی که علی هستی! البته برای من اصلا مهم نیست که قبول کردی یا نه!

اول گفتی شما بعد گفتی تو؟ اومدی خودتو محترم نشون بدی ولی بعد یادت رفت لابد!

من وجود نداشتم؟! فکر نمیکنم قبل از منو دکتر ناظر و بیشتر از ما به کس دیگه ای فحاشی کرده باشی تو این سایت!

مثل آدم انتقاد کنیم ها؟ اونموقع که من با مدرک درباره هزینه ساخت آیفون و قیمت تمام شدش حرف میزدم و مث ترولا پریدی وسط فوش دادی و هیچ حرف منم منطقی جواب ندادی رو یادت نیست حتما! آها البته ببخشید توکه علی نیستی! اوکی پس من اشتباه ریپلای کردم!

AŁɪ

شما جمع بود و تو مفرد بود مرسی ازین که فارسیتون از منم ضعیف تره🤦

AŁɪ

این بند از کامنتتون هم باید دکتر مغز و اعصاب بیاریم 🤔 ملاحظه کنه بلکه یچی رمزی و گنگ ازش در بیاره🤔.

AŁɪ

این بند
«من وجود نداشتم؟! فکر نمیکنم قبل از منو دکتر ناظر و بیشتر از ما به کس دیگه ای فحاشی کرده باشی تو این سایت!

مثل آدم انتقاد کنیم ها؟ اونموقع که من با مدرک درباره هزینه ساخت آیفون و قیمت تمام شدش حرف میزدم و مث ترولا پریدی وسط فوش دادی و هیچ حرف منم منطقی جواب ندادی رو یادت نیست حتما! آها البته ببخشید توکه علی نیستی! اوکی پس من اشتباه ریپلای کردم!»

_V_

باشه شما منظور منو متوجه نشدی، علی/دیجی استایل/بدبوی/سرداربلوچ هم نیستی، منم علیرضا واعظی نیستم! من درواقع فیک سینا ع طایی هستم عزیز دل!

راستی یادت رفت به کامنت قبلیم مثل همیشه یه منفی بدی

AŁɪ

Head در نمیارم چی میگی🤦

Amir galaxy

رابط کاربری سامسونگ ستودنی‌ست👏👏👏

Finch


ببخشید بحث باطری لایفع؟

Dr.Nazer

ببخشید من شمارو میشناسم؟

Finch

بله من پلی استیشن هستم

_V_

خوشوقتم بنده هم نینتندو هستم

ممد بمولا

سلام واعظ عزیز
منم ایکس باکس هستم

Amir galaxy

@مهدی
رابط سامسونگ خوبه ولی مثلا آیکون گالری ، دوربین و … باید خیلی دنبالش بگردی تا پیدا کنی
_________
سلام برار
من هم وقتی گوشی سامسونگم (j8) رو به وان‌یو‌ای آپدیت کردم اوایل همین مشکل رو داشتم و فکر میکردم واقعا مسخره شده!
اما بعد از یه هفته تازه فهمیدم که چقد این رابط کاربری فوق العاده‌س!
خیلی منسجم و عالی👌
با وجود اینکه گوشی من یه پایین رده بود اونم اسنپ ۴۵۰ (!) اما بازم برام لذت بخش بود🍒
شاید تو نگاه اولت این ایراد رو بگیری اما باید به صورت مداوم برای چند روز با این رابط کاربری کار کنی تا بفهمی چقدر خوبه😅👌
البته اگه از روی سلیقه خوشت نیومده که خب حق داری سلیقه هرکس دست خودشه ✋
اما پیدا کردن یا نکردن آیکون ها ربطی به سلیقه ندارم و با چند روز کار کردن با گوشی حساب برنامه ها دستت میاد
موفق باشی

Amir galaxy

ربطی به سلیقه نداره*

Mahdi

این شد حرف حق ، خب قبول کنید اولش یه جوریه ، نه رابط ها ، رابطش عالیه و پر امکانات ولی بحث من فقط آیکون هاش هست بالا هم گفتم باید یه چند هفته باهاش کار کنی تا با آیکونا آشنا بشی ، آیکونای قبلی گیرا تر بودن

ممد بمولا

اصلا با رابطش ارتباط برقرار نمیکنم
مخصوصا آیکون هاش

_V_

نظر شما کاملا درون بدنه قرار دارد!

ممد بمولا

شما درون بنده قرار دارید!

ArmanBgold

وان یو آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآی بی نظیره😍😍

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)