حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو رینو ۳ پرو به عنوان باریک ترین گوشی 5G معرفی خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | اوپو

اوپو نام کمتر شناخته شده ای از بازار چین است اما اگر به اخبار فناوری علاقه داشته باشید می دانید که از سازندگان مطرح چینی گوشی‌های هوشمند است. این برند در حال تبلیغ گوشی جدید خود بوده که این گوشی Reno 3 Pro نام دارد و قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G را داراست. اوپو مانند همیشه در تلاش است گوشی‌های خود را ضخامت کم بسازد و Reno 3 Pro نیز از این قاعده مستثنی نیست. گفته می شود اوپو رینو ۳ پرو به عنوان باریک ترین گوشی 5G معرفی خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

اوپو رینو ۳ پرو

اوپو

اوپو 

طبق اعلام رسمی اوپو، ضخامت این گوشی تنها 7.7 میلی‌متر خواهد بود که البته برآمدگی لنز دوربین اصلی را شامل نمیشود. در این صورت میتوانیم منتظر یکی از باریک‌ترین گوشی‌های هوشمند 5G از سوی اوپو باشیم. همچنین این گوشی در دو طرف خود مجهز به شیشه خمیده است و از حواشی نمایشگر فوق العاده ناچیزی برخوردار است.

بر خلاف برخی از گوشی‌های جدید اوپو، Reno 3 Pro بعید که است که مجهز به دوربین پاپ آپ باشد اما دست کم در تصویر اشتراک گذاری شده، دوربین سلفی در مرکز صفحه نمایش قرار نگرفته و شاید در سمت چپ نمایشگر تعبیه شده باشد.

اوپو این تلفن هوشمند رده بالا را به طور جهانی عرضه نخواهد کرد و بازارهایی مانند ایالات متحده از وجود آن بی بهره خواهند ماند. اوپو رینو ۳ پرو احتمالا برای بازار اروپا و برای اوپراتورهای EE، Swisscom و دیگر اوپراتورهای ارائه دهنده شبکه 5G عرضه خواهد شد. اوپو هنوز قیمت و زمان عرضه این دستگاه را اعلام نکرده و باید تا زمان رونمایی رسمی دستگاه منتظر بمانیم.

فاکتور ضخامت گوشی چقدر برای شما اهمیت دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

اوپو😍

Agulia-roja

بازم جنگ ضخامت شروع شد یک زمانی همه شرکت ها سعی می کردن گوشی هاشون کمرباریک تر باشه ولی از اون دوران خیلی گذشته ولی ظاهرا دوباره می خوان شروع کنن

The Destroyer

سیاست اسم گذاریش اصلا جالب نیست…
تو یه سال سه نسل از رینو رو معرفی کرده تا حالا…
تازه برای هر کدوم هم پسوند‌های مختلفی گذاشته که هر کدوم نشون دهنده یه بخشی از بازار هستن…
اما جدای از این بحث این ضخامت با باتری ۴۰۰۰ خیلی خوبه. یعنی حتی از نوت ۱۰ هم کمتره

Milad7

نسل اولش خیلی عالی بود.نسل دوم حرکت خاصی نزد 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)