حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیش بینی فروش آیفون ۱۲ تا ۲۵٪ بیشتر از آیفون ۱۱

نوشته

4 سال قبل | 9 دیدگاه | اپل، شایعات

حدودا سه هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم فروش آیفون ۱۲ به دلیل پشتیبانی از 5G بیشتر از آیفون ۱۱ خواهد بود. امروز خبر می رسد که آن گزارش صحیح بوده و اپل پیش بینی فروش آیفون ۱۲ تا ۲۵٪ بیشتر از آیفون ۱۱ را دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

پیش بینی فروش آیفون ۱۲

پیش بینی فروش آیفون ۱۲

پیش بینی فروش آیفون ۱۲

طبق گزارشی که به تازگی منتشر شده، اپل پیش‌بینی می‌کند آیفون ۱۲ در سال آینده فروش بسیار بالایی خواهد داشت. طبق این گزارش، اپل از شرکای خود در زنجیره تامین خواسته که قطعات مربوط به ۱۰۰ میلیون آیفون 12 را آماده کنند. برای مقایسه باید بگوییم که برای سری آیفون ۱۱ این رقم ۸۰ میلیون بوده است.

اگر این گزارش صحت داشته باشد، نشان می‌دهد که اپل انتظار دارد گوشی‌های آیفون 12 نسبت به چند نسل قبلی خود مورد استقبال بسیار بیشتری قرار می‌گیرند. طبق آمارهای منتشر شده، اپل در سال ۲۰۱۵ موفق به فروش ۲۳۱.۲ میلیون آیفون شده است. این رقم در سال ۲۰۱۶ به ۲۱۱.۸ میلیون کاهش پیدا کرد. در سال ۲۰۱۷ این آمار کلی فروش آیفون‌ها ۲۱۶.۷۶ میلیون بود و در سال گذشته هم به ۲۱۷.۷۲ میلیون رسید. در این آمار، اعداد مربوط به فروش آیفون‌های جدید و قدیمی لحاظ شده است.

طرح مفهومی آیفون ۱۲ (iPhone 12) را ببینید

سفارش برای ۲۰ میلیون آیفون بیشتر خبر از امیدواری زیاد این شرکت می‌دهد. البته روی هم رفته دلایل زیادی را در مورد افزایش جذابیت آیفون ۱۲ می‌توان مطرح کرد. گفته می‌شود سال آینده در ماه سپتامبر این شرکت بار دیگر از سه آیفون جدید رونمایی می‌کند که ظاهرا هر سه مدل از فناوری ۵G پشتیبانی می‌کنند. در ضمن این بار تمام آیفون‌های جدید مبتنی بر نمایشگر اولد خواهند بود.

شما فکر می کنید که اپل می تواند آیفون ۱۲ی که تابستان سال دیگر معرفی می شود را به لطف ویژگی 5G در مقابل گوشی های 5G حتی ۲۸۵ دلاری شیائومی، به خوبی بفرستد؟ به خصوص اینکه دو هفته پیش خواندیم احتمالا قیمت آیفون ۱۲ حدودا ۴۰۰ دلار گران تر از قیمت آیفون ۱۱ خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Chalton

تر.ن.جی هم باید تو هر پستی از شیائومی و هوآوی تعریف کنه چرا؟چون درآمد سایت از برند های چینی هست،البته همیشه ثابت شده که کیفیت ساخت سامسونگ و اپل همیشه با اختلاف از بقیه برندها جلوتر هستن.
عزیزان چالتون،تهران هفت حوض اینترنت خانگی وصل شد سرعت عالی،البته چون 90 درصد کشور قطع هست سرعت انقدر عالی هست،چند روز دیگه دوباره معمولی میشه.

afsoon

اسم شیائمی رو نیار از کیفیت سامسونگ هم دم نزن😂😐ای۱۰ تمام پلاستیکی با سخت افزار اشغال و دوربین های اشغال تر هم قیمت ردمی ۷ هست .ای ۲۰ تمام پلاستیکی هم قیمت نوت۷ هست ای ۳۰ پلاستیکی هم قیمت نوت۸ هست .ای ۵۰ تمام پلاستیکی هم قیمت می ۹ لایت و تی هست ای ۷۰ تمام پلاستیکی هم قیمت می ۹ تی پرو و می ۹ هست .از کدوم کیفیت حرف میزنی 👻👻👻🤣ترول نباش شیائمی رو هرکس خریده راضی بوده و دیگه به برند دیگه ای فکر هم نمیکنه .

pooria

چون ما دارین میگیم اپل حداقل قیمتش 1000دلاره ( نسخه های پرو که گرون تر ) با یک سوم این میتونی یه گوشی فایو جی از شیاومی بخری منظورم رفت تو مخت یا هنوز خالیه

Mahdi

قیمت آیفون فایوجی کم کم ۱۵۰۰ دلاره

Farcry

الان یعنی اپل قیمت آیفون ۱۲ رو که مشابه آیفون ۱۱ امسال هست بابت ۵G هشتصد دلار بالا میبره؟؟؟ خیلی خیلی بعیده.توی اون پست هم دقیقا نوشته احتمالا آیفون ۱۲ با فناوری micro LED و 5G چهارصد دلار از آیفون ۱۱ امسال گرون تره که میشه ۱۱۰۰ دلار.به جز شیائومی قیمت گوشی های پرچمدار 5G هوآوی و سامسونگ همین مقداره.

علی شیخ زاده

اگه تمام نسخه های ایفون ۱۲ فایوجی باشن و هم قیمت آیفون های سری قبل باشن رکورد میزنن

Dr.Nazer

استاد داری خودتو به خیلی لاگژری شدن نزدیک میکنی؟😂

Milad7

عکلکرد امسال اپل خوب بود

Milad7

*عملکرد

همچنان این سایت ویرایش دیدگاه ندارد 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)