حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون XR مونتاژ هند به بازارهای خارجی صادر خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 8 دیدگاه | اپل

اگر به یاد داشته باشید یک ماه پیش برای شما در ترنجی درباره آغاز تولید آیفون Xr ساخت هند با برچسب Assembled in India نوشتیم. وزیر مخابرات و فناوری اطلاعات کشور هند آقای راوی شانکار پراساد (Ravi Shankar Prasad) روز دوشنبه پستی را در توئیتر منتشر کرد درحالیکه یک آیفون XR مونتاژ شده در کشور هندوستان در دست داشت. جالب اینکه آیفون XR مونتاژ هند به بازارهای خارجی صادر خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

آیفون XR مونتاژ هند

آیفون XR مونتاژ هند

آیفون XR مونتاژ هند

راوی شانکار پیش‌تر اعلام کرده بود که اپل به زودی تولید گوشی‌های قدرتمند خود را در هند آغاز می‌کند و خب همین اتفاق نیز رخ داد. او در توییت اخیر خود نوشت:

طبق قولی که دادیم، مفتخرم اعلام کنم یک دستگاه آیفون XR دریافت کردم که روی آن نوشته شده «طراحی شده توسط اپل در کالیفورنیا و مونتاژ شده در هندوستان». انتظار دارم تولید محصولات اپل در هندوستان بیش‌ از پیش افزایش یابد.
بازار هندوستان برای تیم کوک و شرکت اپل از اهمیت بسیار بالایی، مخصوصا در بلند مدت، برخوردار است و در کنار آن هم خرده‌فروشی‌ها و تولیدکنندگان محلی گوشی‌های هوشمند بالارده نیز بسیار حائز اهمیت هستند.

هم اکنون گوشی‌های نظیر آیفون ۷ و 6S در مجتمع ویسترون واقع در شهر بنگلور و آیفون XR که سال قبل به صورت جهانی برای فروش در دسترس قرار گرفت، در مجتمع فاکسکان واقع در سریپرومبودور (Sriperumbudur) شهر چنای (مرکز ایالت تامیل نادو) تولید می‌شود.

چند ماه پیش فاکسکان تایوان اعلام کرده بود که قصد دارد بخش مونتاژ گوشی‌های اپل را به کارخانه جدیدی در هندوستان منتقل کند و بدین ترتیب از سال ۲۰۱۹، تولید گوشی‌های سری X اپل به این کارخانه محول شود.

آیفون XR

آیفون XR

این اتفاق، به خصوص با توجه به اینکه در ابتدا تنها آیفون‌های ارزان‌قیمت در هند تولید می‌شدند، می‌تواند آغاز تجارتی بزرگ بین اپل و کشور هندوستان باشد. همچنین از آن‌جایی که در  کشور هندوستان، تمایل مردم بیشتر روی خرید گوشی‌های ارزان‌قیمت نظیر شیائومی است و اپل کاربران زیادی در آن کشور ندارد، این اقدام می‌تواند برای این شرکت بسیار مثمر ثمر باشد.

نظر شما چیست؟ شما آیفون XR مونتاژ هند می خرید؟ برای شما کشور اسمبل کننده اهمیت دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

این یعنی ورود شرکت های بیشتر به هندوستان باز شدن درهای پیشرفت بر روی این کشور

V800B

و شکست دیگری برای چین بخاطر ادعا زیادی برای امریکا

Mahdi

مونتاژ شاک عالی میشه

Milad7

محصول موفقی نبود

afsoon

فکر کن پشت گوشی بنویسه مید بای ایندیا …اونایی که فکر میکنن چین ضرر می‌کنه زکی خیال باطل .توی چین هر سال یه برند میاد بالا .نهصد و پنجاه ملیون گوشی طراحی و ساخت و کمپانی چینی هست .اون چهارصد پانصد ملیون باقی مانده هم نود و نه درصد ساخت چین هستن .

_V_

مگه به تعداده؟

چند ده هزار گوشی گرون قیمت رفت از چین

اگر داستانا ادامه پیدا کنه ممکنه برندای دیگه هم برن

سامسونگم که رفته گویا

Amir galaxy

هند به زودی مثل چین میشه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)