حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل در حین تعمیر طولانی‌مدت، یک گوشی آیفون XR موقتی به کاربران می‌دهد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

در‌حال‌حاضر اگر گوشی خود را برای تعمیر در فروشگاه اپل یا ارائه‌دهندگان خدمات مجاز اپل تحویل دهید، این شرکت یک گوشی آیفون را به‌عنوان یک دستگاه موقتی به مشتریان خود ارائه می‌دهد. درحالی‌که مدل قرضی فعلی، یک گوشی آیفون 8 می‌باشد، این شرکت درحال ارتقای برنامه تعمیر خود به آیفون XR است.

ارائه آیفون XR قرضی درصورت طولانی شدن روند تعمیر

به گزارش macrumors، همان‌طور که در یک یادداشت داخلی ارسال‌شده به کارمندان اپل استور و تکنسین‌های تأییدشده آمده، اپل به‌زودی واحدهای آیفون XR را در زمانی که مشتریان باید برای تعمیر آیفون خود برای مدت طولانی‌تری منتظر بمانند، ارائه خواهد کرد.

درحال‌حاضر، اگر واجد شرایط دریافت یک آیفون قرضی هستید، اپل به شما یک آیفون 8 می‌دهد که با استانداردهای امروزی کمی قدیمی است، زیرا همچنان دارای صفحه‌نمایش 4.7 اینچی با دکمه Home و تراشه A11 Bionic می‌باشد. درصورت مقایسه، آیفون XR ویژگی‌های مدرن‌تری مانند Face ID، نمایشگر 6.1 اینچی با حاشیه‌های کمتر، پشتیبانی از دو سیم‌کارت و تراشه سریع‌تر A12 Bionic را داراست.

ارائه آیفون XR قرضی درصورت طولانی شدن روند تعمیر

ارائه آیفون XR قرضی درصورت طولانی شدن روند تعمیر

شایان‌ذکر است که همه‌ی مشتریان نمی‌توانند یک دستگاه موقتی را دریافت کند، زیرا اپل برآورد می‌کند که تعمیر تلفن کاربر چقدر طول خواهد کشید. توافق‌نامه قرضی آیفون اپل جزئیات بیشتری را ارائه می‌دهد، ازجمله اینکه مشتریان باید حداکثر 14 روز پس از تاریخی که اپل به آنها اعلام می‌کند آیفون تعمیرشده‌شان برای تحویل گرفتن آماده است، آیفون قرضی را پس بدهند.

اپل همچنین از کاربران می‌خواهد که قبل از بازگرداندن آیفون، از تمام داده‌های آن نسخه پشتیبان تهیه و آنها را حذف کنند.

آیفون XR از اواخر این هفته در ایالات‌متحده و سایر مناطق منتخب برای امانت در فروشگاه‌های اپل و ارائه‌دهندگان مجاز در دسترس خواهد بود.

دیدگاه شما پیرامون برنامه خدماتی جدید اپل چیست؟‌ البته این مورد در کشور ما در دسترس نمی‌باشد اما برای کاربران خارجی، یک گوشی آیفون XR با امکاناتی ازجمله Face ID و تراشه قدرتمندتر، قطعا گزینه بهتری نسبت به آیفون ۸ قدیمی خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی