حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات دوربین چهارگانه گلکسی ای ۵۱ (Galaxy A51) مشخص شد

نوشته

4 سال قبل | 12 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

یک ماه پیش بود که مشخصات گلکسی ای ۵۱ (Galaxy A51) لو رفت. سه هفته پس از آن طراحی گلکسی ای ۵۱ (Galaxy A51) را با دوربین چهارگانه L شکل را دیدیم و حالا مشخصات دوربین چهارگانه گلکسی ای ۵۱ (Galaxy A51) مشخص شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا مشخصات دوربین چهارگانه گلکسی A51 را ببینیم.

مشخصات دوربین چهارگانه گلکسی ای ۵۱

گلکسی ای ۵۱

گلکسی ای ۵۱

دوربین گلکسی ای ۵۱ سامسونگ میزبان یک سنسور ۵ مگاپیکسلی ماکرو خواهد بود. این گوشی هوشمند از دوربین اصلی چهارگانه بهره می برد.

سال گذشته میلادی شاهد رونمایی از یک گوشی هوشمند از سری گلکسی A با دوربین اصلی چهارگانه بودیم. این دستگاه دارای سنسورهای استاندارد، اولترا واید، تله فوتو و تشخیص عمق برای دوربین اصلی خود است. به نظر می رسد سامسونگ قصد دارد تغییری در این موضوع ایجاد کند. بر اساس جدیدترین اطلاعات، دوربین گلکسی ای ۵۱ سامسونگ به‌جای دوربین تله فوتو، از دوربین ماکرو بهره می‌برد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، این گوشی هوشمند کره ای به دوربین اصلی چهارگانه مجهز می شود. این دوربین از سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، سنسور ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید و سنسور ۵ مگاپیکسلی ماکرو بهره می برد. با توجه به این موضوع، گلکسی ای ۵۱ تبدیل به یکی از مقرون به‌صرفه‌ترین گوشی های سامسونگ با دوربین ماکرو می شود.

سنسور فوق عریض دوربین گلکسی ای ۵۱ سامسونگ 12 مگاپیکسلی خواهد بود که در مقایسه با اکثر گوشی های میان رده موجود در بازار، رزولوشن بالاتری دارد. انتظار می رود سنسور ماکرو 5 مگاپیکسلی در گوشی گلکسی A71 نیز مورد استفاده قرار بگیرد. در گذشته شاهد انتشار رندرهای گلکسی ای 51 بودیم. علاوه بر رندر، مشخصات این دستگاه نیز لو رفته است.

نظر شما چیست؟ این مشخصات برای دوربین گلکسی ای ۵۱ مناسب است؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

Nice

SASAN.T

سامسونگ زده تو جاده نوکیا

_V_

جان😐

android 10

اینکه رزولوشن دوربین التراواید افزایش پیدا کرده خیلی خوبه و باعث ثبت جزئیات بیشتری میشه

_V_

http://uupload.ir/files/elil_img_20191124_204519.jpg

اینم جواب آیس یونیورس به کسانی که به طراحی ماژول اس۱۱ گیر دادن🚬

Alionel

دوستان سلام…
من گوشیم گلکسی اس 10 عه ولی الان تقریبن 2 ماهه هیچ عاپدیتی براش نیومده… درحالی که گوشیه دوستمم همینه و تو این مدت دو بار عاپدیت گرفته… کسی میدونه چه جوریاس؟

hamid reza

نکنه سی پیوت اسنپدراگونه؟

Alionel

نه دادا اگزینوسه نگا کردم!

Mahdi.L

سلام، اس۱۰تون رو احتمالا طی این مدت ریست فکتوری نکردید؟ چون اگر مثلا رام استوک گوشی امارات باشه، بعد ریست فکتوری کنید(حین بودن سیم کارت داخل گوشی) ممکنه گوشی رامش به ایران تغییر کنه، و دیگه آپدیت OTA نمیگیره
بنده هم همین مشکل برام پیش اومد، رام ایران رو فلش کردم کامل، درست شد

Alionel

چرا دادا یه بار فکتوری ریست کردم… پس ینی واسه همونه؟ یه عایدی تو تلگرام بهم میدی ازت یه سری سوعال بپرسم؟ مرسی

hamid reza

به نظرم سامسونگ میخواد از شیائومی جلو بزنه

Milad7

پول جای سری A ندید.این تجربه من بود .خود دانید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)