حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حداکثر روشنایی پنل نمایشگر پیکسل ۴ عمدا روی ۴۵۰ نیت محدود شده است

نوشته

4 سال قبل | 7 دیدگاه | گوگل

موضوع نمایشگر پیکسل ۴ هم یکی از بحث های جالب پیرامون این دستگاه است. این بار برخلاف پیکسل ۳ خوشبختانه مشکل از کیفیت پنل نیست یا حداقل فعلا نیست اما مثلا پیش از این خواندیم که نمایشگر ۹۰ هرتز پیکسل ۴ در روشنایی زیر ۷۵ درصد ۶۰ هرتز است. حالا اما مشخص شده که حداکثر روشنایی پنل نمایشگر پیکسل ۴ عمدا روی ۴۵۰ نیت محدود شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

حداکثر روشنایی پنل نمایشگر پیکسل ۴

پیکسل ۴

پیکسل ۴

این روزها اکثر پنل نمایشگر موبایل های پرچمدار حداقل تا حداکثر ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ نیت روشنایی را برای شرایط خوانایی زیر آفتاب ارایه می کنند. این موضوع برای یک موبایل با قیمت رده پرچمدار واقعا باید رعایت شود چرا که زیر نور خورشید عموما خوانایی خوبی ارایه نمی شود.

گوگل اما به هر دلیل تصمیم دارد تا نمایشگر پیکسل ۴ عمدا تا ۴۵۰ نیت بیشتر روشنایی تولید نکند. این را شاید بتواند مستقیما به گردن باتری کم حجم دستگاه انداخت اما دلیل هر چه که هست، نتیجه این است و دلچسب نیست.

پیکسل ۴ قرار است با پنل OLED به رزلوشن QHD+ و رفرشریت ۹۰ هرتزی یک ترکیب خوب و لذت بخش برای تجربه کاربر باشد اما با حاشیه های زیاد، محدودیت رفرشریت ۹۰ هرتز و البته میزان روشنایی به نظر می رسد که این یک دستگاه خوب روی کاغذ است و نه یک دستگاه خوب برای تجربه کاربری.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید دلیل این محدودیت ها و نقص های پرچمداری که باید پرچمدار دنیای اندروید باشد، چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

گوگل با معرفی این گوشی حیثیت آمریکا رو برد،
دوربین،نمایشگر،طراحی،سرعت پایین گوشی،امنیت افتضاح و و و موارد دیگه که کلا ننیشه اسم گوشی رو روش بزاری،طرف مگه دیوانه هست این گوشی رو بخره یه ذره بیشتر هزینه میکنه میره آلفا منعطف واقعی میخره🤣👏🤣👏

m.b

تا حدی اپل هم شبیه گوگله اما چون خوب بلده چطور نیازات رو بسنجه و زیاده‌روی نکنه در این کمبود ها، زیاد دامنشو نمیگیره عقب ماندگی هاش…
به هر حال تولید تو آمریکا یا برای آمریکا شرایطش کمی فرق داره با تولید تو چین یا برای چین و طبیعی هست که یکم گرونتر باشند، اما نباید دیگه از امکانات هم کم کنند و توامان قیمتا هم بالا ببرند…

mehrdad_ma

پنل منعطف واقعی مال میکس آلفا هست
می نوت ۱۰ هم پرچمدار واقعیه

Mr_asterky

پایین رده های شیامی هم روشنایی شون بیشتر از پیکسله

Amir7090

یعنی هر سال پیکسل همین برنامه رو داره

انگار میخواد بعمد نماینده گوشیای اندروید رو بد جلوه بده که مردم برن سمت آیفون

بعد از تیم کوک پورسانت بگیره😊

MohammadFarhaadi

علتش مرض داشتن گوگله!کلا مرض داره!وگرنه یه صفحه نمایش داده بیرون با یه خورده امکانات در حد پایین رده چسبیده بهش!مگه مرض داری آخه!

Milad7

امسال کلا گند زدی هی بدترش نکن دیگه 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)