حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

همکاری اپل با Valve برای تولید هدست واقعیت مجازی و واقعیت افزوده

مدت زیادی است که منتظر هدست واقعیت افزوده اپل هستیم. شرکت اپل هم‌اکنون در حال همکاری با شرکت تولیدکننده بازی‌های رایانه‌ای و توزیع دیجیتال”ولو” (Valve) است تا اولین هدست واقعیت مجازی و افزوده خود را طراحی کند. این هدست می‌تواند در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ میلادی عرضه شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره همکاری اپل با Valve برای تولید هدست واقعیت مجازی و واقعیت افزوده اپل صحبت کنیم.

همکاری اپل با Valve

همکاری اپل با Valve

همکاری اپل با Valve

گرچه که هنوز هیچ جزئیاتی از سخت‌افزار این دستگاه منتشر نشده ولی قطعا به چندین ابزار ضروری تجهیز خواهد شد. هدست واقعیت مجازی این غول فناوری قادر خواهد بود با بازی‌ها، ایمیل، پیام‌ها و نقشه گوشی آیفون همگام‌سازی شود.

این عینک همچنین به لنزهای هولوگرافی نیز مجهز خواهد شد که به احتمال زیاد به عنوان ستون فقرات دستگاه عمل خواهند کرد و تجربه واقعیت افزوده را زنده‌تر خواهند کرد. پتنت اخیری که توسط اپل ثبت شده، نشان می‌دهد که شرکت اپل این فناوری را به عنوان دستگاه نمایشگر توصیف کرده و از یک ترکیب‌کننده بازتابنده هولوگرافیک استفاده می‌کند.

به نظر می‌رسد که اپل تصور می‌کند این فناوری هولوگرافیک که قادر به بازتاب نور در محیط است، می‌تواند اشیاء ارائه شده در نمایشگر هدست را بیشتر با هم ترکیب کند. به این ترتیب عمق دید هدست بیشتر شده و خستگی چشم و حالت تهوع کاربر را کاهش می‌دهد. اخیرا فیسبوک هم با شرکت ریبن همکاری کرده تا روی ساخت عینک واقعیت افزود خود کار کند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید اپل بتواند در این بازار موفق شود؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

🙂 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)