حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هدست واقعیت افزوده اپل سال ۲۰۲۲ به بازار می رسد

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، گجت‌های پوشیدنی

بر کسی پوشیده نیست که اپل در حال توسعه هدست واقعیت افزوده خود است. طبق اطلاعات منتشر شده دو هفته پیش در ترنجی خواندیم که شاید هدست واقعیت افزوده اپل سال ۲۰۲۰ از راه برسد. حالا اما گفته می شود که هدست واقعیت افزوده اپل سال ۲۰۲۲ به بازار می رسد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

هدست واقعیت افزوده اپل

هدست واقعیت افزوده اپل

هدست واقعیت افزوده اپل

اپل در حال توسعه هدست واقعیت افزوده و همراه عینک واقعیت افزوده است. بر اساس اطلاعات جدید، هدست این شرکت سال ۲۰۲۰ از راه می رسد.

بر اساس گزارش جدیدی که از The Information منتشر شده هدست واقعیت افزوده اپل در سال ۲۰۲۲ و عینک واقعیت افزوده آن سال ۲۰۲۳ وارد بازار می شود. در سال های گذشته شاهد انتشار شایعات زیادی در رابطه با محصولات واقعیت افزوده اپل بودیم. واقعیت مجازی و واقعیت افزوده آینده دنیای تکنولوژی را تشکیل می دهند؛ بنابراین سرمایه گذاری در این بخش منطقی به نظر می رسد.

در گذشته برخی تحلیلگران به عرضه این محصول در سال ۲۰۲۰ اشاره کرده بودند؛ با این حال اطلاعات جدید خبر از تاخیر در عرضه آن تا سال ۲۰۲۲ می دهند. هدست واقعیت افزوده اپل دارای کدنام M301 است و به نظر می رسد نسحه باریک تر Oculus Quest باشد، هدستی که در ماه مه معرفی شد. این هدست دارای قابلیت های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی است و از دوربین های خارجی برای نقشه برداری از اطراف کاربر استفاده می کند.

با رزولوشن بالا بهره می برد. بر اساس اعلام کارمندان این شرکت، از سال ۲۰۲۱ از توسعه دهندگان درخواست می شود برای این هدست نرم افزار توسعه دهند. اپل پس از این هدست، عینک خود را وارد بازار می کند.

انتظار می رود این عینک اپل تا یک دهه پس از معرفی، جایگزین آیفون شود. با توجه به اشباع شدن بازار گوشی های هوشمند، توسعه دستگاه های جدید منطقی به نظر می رسد. تا به امروز شرکت های زیادی مانند فیس بوک، مایکروسافت و گوگل سرمایه گذاری هنگفتی در این زمینه انجام داده اند.

نظر شما چیست؟ اپل در بازار هدست های واقعیت افزوده پیشتاز خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

مرسی س ی ن ا 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)