حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بنچمارک گلکسی ای ۵۱ (Galaxy A51) اگزینوس ۹۶۱۱ با معماری ۱۰ نانومتری را نشان می دهد

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | سامسونگ

دو هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم معرفی گلکسی ای ۵۱ و گلکسی ای ۷۱ نزدیک است. همچنین یک هفته بعد مشخصات گلکسی ای ۵۱ (Galaxy A51) لو رفت. طبق جدیدترین اخبار سامسونگ خط تولید گلکسی ای ۵۱ (Galaxy A51) را در هند راه‌اندازی کرده است. این گوشی هوشمند جایگزین گلکسی ای 50 و گلکسی A50s خواهد شد. همچنین بنچمارک گلکسی ای ۵۱ (Galaxy A51) اگزینوس ۹۶۱۱ با معماری ۱۰ نانومتری را نشان می دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

بنچمارک گلکسی ای ۵۱

بنچمارک گلکسی ای ۵۱

بنچمارک گلکسی ای ۵۱

در سال جاری میلادی، سامسونگ گوشی‌های زیادی را از سری A و M عرضه کرد و حالا این کمپانی در حال آماده‌سازی محصولاتی برای سال آینده است. طبق گزارش‌های تازه، هم‌اکنون تولید گلکسی ای 51 در کارخانه‌ای واقع در شهر گریتر نوئیدا (Greater Noida) جریان دارد. البته از آنجایی که روند ساخت به تازگی آغاز شده، هنوز اطلاعات دقیقی از مشخصات این گوشی موجود نیست؛ اما بی‌گمان یک موبایل میان رده خواهد بود.

طبق شایعات و اطلاعات لو رفته‌ی قبلی، گلکسی A51 از چیپست اگزینوس ۹۶۱۱ و رم 4 گیگابایتی قدرت خواهد گرفت. این همان تراشه 10 نانومتری با پردازنده گرافیکی Mali-G72 MP3 است که در گلکسی ای 50 اس هم وجود دارد. احتمالا بسته به ظرفیت حافظه داخلی، این دستگاه در دو نسخه 64 و 128 گیگابایتی عرضه خواهد شد.

مشخصات گلکسی ای ۵۱ (Galaxy A51) لو رفت

وجود دوربین چهارگانه با سنسور اصلی 32 مگاپیکسلی هم در این گوشی هوشمند دور از ذهن نیست. یک لنز فوق عریض 12 مگاپیکسلی، یک لنز تله‌فوتو 12 مگاپیکسلی و یک سنسور عمقی 5 مگاپیکسلی، می‌توانند سایر اجزای این ماژول را تشکیل دهند. زوم اپتیکال 2 برابر و رابط کاربری One UI 2.0 از دیگر مشخصات مورد انتظار گلکسی A51 سامسونگ محسوب می‌شوند.

برای صحبت از زمان عرضه و قیمت دقیق دستگاه هنوز خیلی زود است؛ اما احتمالا در سه ماهه اول سال 2020 شاهد ورود این محصول به بازار موبایل هند خواهیم بود. درباره قیمت گلکسی ای ۵۱ سامسونگ نیز رقمی در حدود 20 هزار روپیه (برابر با 280 دلار) پیش‌بینی می‌شود.

نظر شما درباره گلکسی ای ۵۱ احتمالی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
android 10

مسخرس😑😑

Mr_asterky

سری ای سامسونگ یه زمانی ابهت و کیفیت فوق‌العاده ای داشت مخصوصا سالهای ۲۰۱۵_۲۰۱۶ ولی الان مثل یه پاره آجر شدن و از متریال فلز و شیشه رسیده به پلاستیک

Dr.Nazer

سری A سامسونگ رسما داره به‌قهقرا میره؛ A 2016 – 2017 کجا AX0 و AX1 کجا..!

V800B

ب نظر من رویکرد سامسونگ برعکس بقیه ک انتقاد میکنن
هرچند از نظر متریال عقب گرد بوده
ولی از نظر قیمت و سخت افزار دوربین پیشرفتش بهتر بوده
ای ۵۱ هم قطعا بازار میانی رو پوشش میده
برای خیلی ها همین سخت افزار هم کافیع
فقط بازم میطلبه قیمت کاهش بده

Milad7

وِلَکن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)