حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی مستحکم کت اس ۵۲ (Cat S52) با مدیاتک هلیو پی ۳۵ (Helio P35) رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 8 دیدگاه | کترپیلار

گوشی های مقاوم کت (Cat) همواره یکی از بهترین گوشی های بازار است که می توانید تهیه کنید. امروز گوشی مستحکم کت اس ۵۲ (Cat S52) با مدیاتک هلیو پی ۳۵ (Helio P35) رسما معرفی شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گوشی مستحکم کت اس ۵۲ (Cat S52)

گوشی مستحکم کت اس ۵۲ (Cat S52)

گوشی مستحکم کت اس ۵۲ (Cat S52)

برند کت (Cat) بیشتر به عنوان تولید کننده‌‌ی ماشین آلات سنگین شناخته می‌شود؛ اما این کمپانی در صنعت موبایل هم فعالیت دارد و گوشی‌های هوشمندی را وارد بازار می‌کند که استحکام و ظاهر تانک مانندی دارند. این گوشی‌های مقاوم امروزه خیلی کمیاب نیستند و توسط برندهایی نظیر پاناسونیک و سامسونگ هم عرضه می‌شوند. ولی طراحی گوشی کت اس ۵۲ (Cat S52) بسیار می تواند بسیار جذاب باشد.

حاشیه‌های عریض و لبه‌های صاف آلومینیمی، چهره‌ی کلاسیکی به این گوشی هوشمند داده‌اند؛ هرچند پنل پشتی دستگاه که ساختاری از TPU (پلی یورتان ترموپلاستیک) دارد، یادآور یک گوشی پریمیوم کلاسیک نیست.

با وجود طراحی متفاوت، کت S52 هم مانند نیاکان خود یک گوشی مقاوم محسوب می‌شود. برخورداری از استاندارد IP68 (ضد آب و غبار) و استاندارد نظامی MIL-STD-810G برای مقاومت در برابر شوک و حرارت، گواه این ادعا هستند. حتی کمپانی سازنده برای جلوگیری از خش افتادن گوشی، گوریلا گلس ۶ را به‌کارگیری کرده است.

کت اس ۵۲

کت اس ۵۲

اما متاسفانه از لحاظ پرفورمنس، گوشی Cat S52 پاسخگوی انتظارات نیست. در بهترین حالت باید آن را یک دستگاه میان رده درنظر بگیریم که از چیپست هلیو پی ۳۵ (Helio P35) مدیاتک و ۴ گیگ رم قدرت می‌گیرد. البته با استفاده از کارت حافظه، فضای ذخیره‌سازی 64 گیگابایتی آن را می‌توانید افزایش دهید. صفحه نمایش 5.65 اینچی آن هم در قیاس با موبایل‌های امروزی، کوچک محسوب می‌شود؛ ضمن اینکه رزولوشن آن تنها 1440 در 720 پیکسل است. در پشت دستگاه یک دوربین 12 مگاپیکسلی قرار داد و برای اولین بار، حسگر اثر انگشت را نیز در گوشی Cat شاهد هستیم.

قیمت گوشی Cat S52 برابر ۵۵۴ دلار است. نظر شما درباره کت اس ۵۲ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
android 10

اندروید خامه؟؟؟؟چه جالب نمیدونستم

ARMTIN

آقای عطایی
تصویر از گوشی بدون حاشیه از شیاومی منتشر شده که به دوربین سلفی دوگانه زیر صفحه نمایشگر مجهز شده
https://www.notebookcheck.net/Mi-Mix-4-underdisplay-selfie-camera-confirmed-in-live-photos.440637.0.html

The Destroyer

میگن میکس ۴ هست که قراره همراه با نوت ۱۰ پرو معرفی بشه

Dr.Nazer

چه‌خبره همه دارن گوشی مقاوم معرفی میکنن؟! نکنه قراره به پیش‌بینی نوستراداموس انشاءالله دیگه امسال شهاب‌سنگ بخور بهمون😂

Milad7

😐 😐 😐

Dr.Nazer

با سلام و عرض ادب خدمت تمامی ترول‌ها و اساتید سایت ترنجی به‌خصوص استاد عرفانی که کلا به‌ما علاقه‌ی عجیب و خاصی دارن. بنده‌‌ی حقیر خدمت شما عزیزانِ گرامی نظرسنجی‌ای آماده کردم که شما با فشردن دکمه‌ای؛ بهترین گوشی پرچمدار سال ۲۰۱۹ از نظر خودتون رو انتخاب می‌کنید. از طریق این لینک، به‌نظرسنجی تشریف‌فرما شوید :

http://www.strawpoll.me/18872397

تا درودی دیگر، بدرود!

Milad7

عجب

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)