حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

واکنش ایران خودرو به طرح شاسی بلند ایرانی ارایه شده

نوشته

4 سال قبل | 12 دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای نسبت به تصاویری از طرح خودروی شاسی بلند که در فضای مجازی منتشر شده و در آن از بی‌تفاوتی ایران‌خودرو نسبت به این طرح انتقاد شده، واکنش نشان داد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا واکنش ایران خودرو به طرح شاسی بلند ایرانی ارایه شده را ببینیم.

واکنش ایران خودرو به طرح شاسی بلند ایرانی

شاسی بلند ایرانی

شاسی بلند ایرانی

در این اطلاعیه عنوان شده رندر اولیه طرح ارائه شده توسط شخصی به نام آلاد در سال ٩٥ تهیه شده و رندر به روز آوری شده در سال ٩٧ است.

این رندرها علیرغم استایل زیبا، بر اساس پلتفرم خاصی نبوده و امكان‌سنجی ساخت و تولید نیز بر روی آن‌ها انجام نشده و صرفا سطح‌سازی كامپیوتری به حساب می‌آید.

نامبرده طرح خود را به حوزه روابط عمومی ایران‌ خودرو ارائه كرده و پاسخ لازم نیز به ایشان داده شده است.

هیه رندرهای سه بعدی خودرو توسط دانشجویان طراحی صنعتی علاقه‌مند به صنعت خودرو و انتشار آن در فضای مجازی و یا ارائه آن به روابط عمومی شركت‌های خودرو ساز از دیرباز تاكنون امری عادی بوده است.

پیش از این و در سال ۹۵ ایران‌ خودرو برای شناسایی استعدادهای علاقه‌مند به طراحی خودرو اقدام به انتشار فراخوانی‌کرده و طرح‌های فراون مشابه با طرح جناب آلاد دریافت و به طراحان برتر جوایزی اهدا کرد.

نظر شما درباره واکنش ایران خودرو به شاسی بلند ایرانی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mani

خبر مال صد ساله پیش هست

nima.1987

من که نفهمیدن واکنششون چی بود 😐

Shiral

هیچی پلتفرمی که هزینه خرید یا هرگونه ساخت آن پول زیادی نمیشه را حاضر نیستند بخرند.ایران خودرو فقط میخواد بر اساس پلتفرم های چهل سال پیش ماشین بسازه بنجل بفروشه با سود کلان.

afsoon

سود در ساخت اشغال هست

Mosi

اینکه خبر واسه چند ماهه پیش کار ندارم، اینکه ایران خودرو از یه طرح ایرانی حمایت نکرد کاری ندارم، ولی این ماشین یه کانسپته و یه کپی برداری مفتضحانه از Audi q8!!!!😐
خودتون یه سرچ بزنید متوجه میشید

afsoon

مهم نیست کپی باشه مهم اینه به اندازه کافی خوشکل هست .صنعت خودرو کره جنوبی هم یه روزی کپی ساز بود امروز آنقدر طراحی هاش خوبه که فورد هم ازش کپی می‌کنه .یا همین چینی ها تا چند سال پیش یا کپی بودن یا طراحی های داغون امروز زیباترین طراحی ها رو دارن .باید از یه جایی شروع کرد .تویوتا هم یه روزی از روی ماشین های آمریکایی کپی میکرد امروزش رو ببین .

Naranj

موبایل حداقل ده درصد گران شده، لطفا خبرشو بذارید

afsoon

فعلا هیچ اتفاقی در قیمت گوشی های گارانتی دار نیفتاده آنقدر بگید گرون شد گرون شد تا گرونش کنن.من قبل از افزایش قیمت ریجستری واسه دوستم ردمی ۷ آخریدم ۱۳۷۰ چند روز قبل خریدم ۱۰۷۰ .

Milad7

سلام فعلا ثابته تغییری نداشتن

mbazzaz81

ایرانخودرو گوز هم نمی تواند تولید کند
وقتی ریده تو سمند چطوری میخوام همچین چیزی بزنه

Milad7

فیکه

Amir galaxy

Audi q8 😅

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)